Translate

Podsumowanie roku 2016




Ależ to był emocjonujący rok! Aż trudno uwierzyć, że tak szybko upłynął. Tyle zadań, wyzwań, celów i planów. Jak się udało? Co się działo? Zobaczcie.

Styczeń

Musical w pałacu prezydenckim. Nasza płyta z musicalem trafiła do rąk pani prezydent :)
Zjazd pathfinder "Jonasz". Tym razem bardziej jako uczestnik, ale po raz kolejny był specjalnie skomponowany hymn. Robi się już pathfindersowa kolekcja piosenek :)

Luty

Ola V. Moja siostra wyszła za mąż!

Marzec

Izrael. Dzień 0, dzień 1, dzień 2, dzień 3, dzień 4, dzień 5  Wyprawa życia, cel zdobycia nowego kontynentu przed 30. zrealizowany!
Piekarnik Po 5 latach mieszkania w Michałowicach kupiłam wreszcie piekarnik. Udomawiam się.
Hosanna 2016 W tym roku nie jako wykonawca, ale zespół prowadzący śpiew i pomocny akompaniator podczas koncertu wieczornego.

Kwiecień

Suchy Las Niedaleko mam do lasu od domu - lepiej to odkryć późno niż wcale ;)
Chleb na zakwasie Jest piekarnik, więc trzeba zacząć piec chleb. Dobry, sprawdzony przepis.

Maj

Majówka w Wojkówce Nie ma jak w domu, z rodziną. Tradycyjne zawody balonowe.
Noc Muzeów Najlepsza impreza roku w Warszawie ;)
Afrykarium Tu zaliczyłam sprawność Ssaki morskie i zobaczyłam najlepsze zoo w Polsce :)
Hellada Biwak chorągwi wschodniej w klimacie starożytnej Grecji. Spanie w namiocie, gotowanie w kotle, kąpanie się w rzece. Rewelacyjna pogoda i fajny wypoczynek :)

Czerwiec

5 lat jako pathfinder Cały komentarz zawiera się w poniższym filmiku:



Euro 2016 Duma i chwała naszej polskiej reprezentacji!
DSV. Praca na etat Spora zmiana w życiu. Nowa praca i nowy tryb funkcjonowania.
Survival Rovers Wyprawa na 25 km pieszo przez las z ekipą Rovers - ciężko, ale dzika satysfakcja.

Lipiec

Finał Euro - Portugalia Takie zaskoczenie...
Przyjdź jak deszcz - premiera Prace nad trzecim programem All4Him zakończone. Niestety nie mogłam zaśpiewać na premierze :(
Pokemon Go - protest post Może jestem dziwna, ale zaprotestowałam przeciwko pokemonowej manii.
Camp 2016 Gramy z zespołem campowym, nie mówię przez tydzień, nie śpiewam, ale camp udany, jak co roku.

Sierpień

iPhone 5s Zmiana telefonu na nowszy model.
Berlin Teufelsberg Odkrywam kolejne zakątki Berlina razem z Olą, która już dumnie prezentuje brzuch.
Urodziny mamy Rodzinnie w Wojkówce i Zaborowie.
Zjazd rodzinny Urodziny babci, mamy i cioci świętowaliśmy na wielkim zjeździe rodzinnym w Wojkówce.

Wrzesień

Zjazd w Podkowie  spektakularna wygrana wycieczki do Walencji w konkursie biblijnym.

Październik

Energylandia Największy park rozrywki w Polsce zaliczony w miłym towarzystwie :) dzikie kolejki górskie i masę innych atrakcji!
Przełęcz ocalonych Prezent przedurodzinowy od Marka - pokaz przedpremierowy w kinie Atlantic.
30. urodziny W domu, kameralnie. Był tort, prezenty, życzenia. Bardzo miły dzień :)

Listopad

Nagrania płyty "Przyjdź jak deszcz" Szybciej niż ostatnio zabraliśmy się za nagrania, ale poszło! Morderczy, ale bardzo owocny weekend z All4Him.

Grudzień

Kurs I pomocy Certyfikat kursu I pomocy do stopnia MG zaliczony!
Master Guide Niniejszym zdobyłam upragniony stopień instruktorski!
Kurs Busuu Po roku zakończyłam kurs internetowy i trochę już znam portugalski :)


Z listy zadań na 2016 zrealizowałam:

*Chciałabym przeżyć zwycięski duchowy rok. - było zaskakująco, dużo zmian, ale chyba się udało
*Chcę być jeszcze bardziej zdyscyplinowana i zmobilizowana do dbania o swoje zdrowie fizyczne, psychiczne i duchowe. - raczej powodzenie, zwłaszcza z filmami, było nieźle z treningami, muzyka też całkiem ok. 
*Chcę schudnąć poniżej 60 kg  - było blisko, ale zmiana pracy zmieniła tryb ćwiczeń. Odkładam na nowy rok
*Chciałabym wyjechać na inny kontynent przed 30. urodzinami. - Izrael - mission completed 
*Chcę nadal oszczędzać - coraz lepiej to idzie, kiedy się ma lepszą pracę :)
*Chciałabym nauczyć się portugalskiego - i coś się nauczyłam, rozumiem i potrafię mówić proste zdania
*Chciałabym zrealizować muzyczne projekty, które się przeciągnęły:
nagranie płyty z Olą - odłożone, raczej nie zrealizujemy,
z All4Him - zrobione,
nowy program dla zespołu - zrobione,
nagranie amatorskiej płyty z piosenkami dla dzieci - projekt na Soundcloud
*Chciałabym w tym roku zrealizować wszystkie karty na stopnie Pathfinder i Master Guide - zaliczone
*Chcę odbyć prawdziwą survivalową wyprawę na 25 km z grupą osób - zaliczone
*Chcę oddać w tym roku w dobre ręce moją siostrę, moją współlokatorkę - completed
*Tudo que eu quero para este ano é ....você ;) - nie tym razem :P

Trudno było w całym tym zapracowaniu napisać tego posta i powstawał on długo, ale jak co roku jestem wdzięczna Bogu, że znowu mnie zaskakuje niespodziankami i wydarzeniami, których bym w życiu nie przewidziała. Jestem całkowicie usatysfakcjonowana wszystkim, co mnie spotkało. Niech ten nadchodzący rok będzie jeszcze lepszy!

Komentarze