Translate

Suchy Las



Tydzień odkrywcy przeżywam ostatnio: po 5 latach mieszkania w Michałowicach odkryłam las w pobliżu! Do tej pory byłam przekonana, że najbliższy prawdziwy, zadrzewiony las to Puszcza Kampinoska po drugiej stronie Warszawy albo od biedy lasy podkowiańskie. Wokół Michałowic ciągną się jedynie pola i osiedla willowe. Nuda i bieda z krajobrazem na tym Mazowszu, powtarzałam bezustannie. Ale kilka dni temu moja sąsiadka powiedziała mi tajemniczą nazwę: Suchy Las i pokazała drogę. Pojechałam tam dzisiaj rowerem, korzystając z miłej, wiosennej pogody. Dojazd do lasu spokojnym tempem zajął mi pół godziny, las przejechałam też szybko i znalazłam się koło Maximusa obok trasy katowickiej. Sympatyczne miejsce na rowerową przejażdżkę i piesze wycieczki. 
Znalazłam też program do obróbki zdjęć Nik Collection, jest darmowy i pozwala na użycie różnych ciekawych filtrów. Kilka efektów możecie zobaczyć poniżej. Sama przyjemność robić zdjęcia, kiedy są już takie piękne, nasycone kolory w przyrodzie. 










_____________________________
Link do całego albumu: https://goo.gl/photos/GCgdSLkkzPUbB8WQ6

Komentarze