Translate

Krainy szczęśliwego dzieciństwa. Pstrągowa


Majówkę spędzam w Wojkówce z rodziną. Przyjechałam już w piątek i już jadąc autobusem chłonęłam zieleń krajobrazu. Bardzo mi tego brakowało ostatnio. Ostatnio czytałam pewien artykuł na temat depresji  i okazuje się, że jedną z przyczyn jej występowania może być brak kontaktu z przyrodą. Zielony kolor wprowadza równowagę, a wystawianie się na słońce syntetyzuje witaminę D w naszym organizmie, której niedobór jest również przyczyną powstawania depresji. Nie żałujmy więc sobie i wyjeżdżajmy w przyrodę, kiedy tylko możemy! 
Dzisiaj po południu pojechaliśmy przez Pstrągową, miejscowość, w której mieszkają nasi znajomi. Będąc dziećmi wędrowaliśmy często po tych leśnych drogach, polach i lasach. Brakuje mi tych krajobrazów, tej czystej, nasyconej wiosennej zieleni, wzgórz i przepastnych lasów. Nie ma takich miejsc w innych częściach Polski. Krainy szczęśliwego dzieciństwa pozostaną jedyne i niezapomniane.






__________________________

Komentarze