Translate

Energylandia

Aż trudno uwierzyć, że w październiku może być taka pogoda! Udało się nam, kiedy w pierwszy weekend października wybraliśmy się do Zatoru z Dimą, Anią i małą Oliwką. W tej miejscowości znajduje się największy w Polsce park rozrywki Energylandia.


Pojechałam do Katowic już w sobotę, tam nocowali Dima z Anią, a ja przejechałam się dalej do Marty do Zabrza. Udało mi się załapać w Kato na Śląski Festiwal Piwa i posilić się wegetariańskim hamburgerem oraz zobaczyć palmy na rynku :) coraz korzystniej to miasto wygląda!


Zabrze, typowe śląskie miasto, obrzydzane przez rodowitych mieszkańców, zaskoczyło mnie wieczorem i rano całkiem malowniczym krajobrazem. 


Lidka z Rafałem też mają park rozrywki tuż koło domu ;) właściwie mogliśmy nie jechać, tylko zostać na miejscu... ;) ale wtedy chyba ludzie z Foksal śmialiby się z nas przez pół roku :P



Tak! Jesteśmy! Bilet kupiliśmy przez ofertę na Grouponie i zaoszczędziliśmy łącznie na jednym całym bilecie. Atrakcji było co niemiara. Na początku poszliśmy z Dimą na najwyższy i najbardziej ekstremalny rollercoaster "Mayan" (czerwona konstrukcja za mną na zdjęciu), bo jeszcze nie było tam kolejek. Niby się nie bałam, ale jakoś frajdy z tego nie było. Chyba musiałam znaleźć dla siebie coś innego.

Uczucie wgniatania żołądka nie po śniadaniu,
więc na tę atrakcję wybrali się tylko Ania z Dimą, ja odpuściłam.

Formuła 1. Dima namówił, to wsiadłam.
Cała jazda trwa zaledwie 20 sekund, więc nawet nie zdążysz się przestraszyć ;)
prędkość na starcie zawrotna, potem kilka pętli i właściwie wysiadasz i pytasz: Jak to, już?

Yeah! Brazil! 



Oliwka ma 7 miesięcy, ale też chce się bawić w wesołym miasteczku.
Najbardziej cieszyła się z jazdy na koniku na karuzeli :)

Selfie w samolociku ;)

Dywaniki! Ostatni raz jeździłam na tym w 2000 roku w Krynicy. Dalej jest ekstra!

 Jazdaaaa!!
Dragon Rollercoaster był dla mnie najlepszą atrakcją i poszłam na niego dwa razy.
Tak na pożegnanie :)
Miejsce świetne dla całej rodziny, ale i dla paczki przyjaciół w różnym wieku :) nawet atrakcje dla mniejszych dzieci są fajne :) następny raz pewnie dopiero w nowym sezonie...


__________________________

Komentarze