Translate

Moje gospodarstwo - szklane pojemniki z Pepco

Ostatni tydzień był na wysokich obrotach - nadgodziny, po 10 h w pracy. Nie miałam czasu na pisanie, wracałam tylko do domu, robiłam obiad na następny dzień i kładłam się spać. Udawało się jeszcze poćwiczyć, posprawdzać, co słychać w necie i pod koniec tygodnia zaczynałam padać ze zmęczenia. Do tego intensywny weekend z młodzieżą na Foksal... Czasem dobrze jest mieć wolną niedzielę na ogarnięcie gospodarstwa domowego ;) 


Tydzień temu wybrałam się z sąsiadami na zakupy do Pepco i Leroy Merlin. Kupiłam szklane pojemniki na makarony i różne ziarna, bo chciałam zaprowadzić porządek w szafkach i zabezpieczyć żywność przed molami spożywczymi. Małe, szklane słoiczki posłużyły jako pojemniki na przyprawy. Dzisiaj dokupiłam kolejne i opisałam je pisakami akrylowymi do szkła z Empiku. Fajnie piszą, są w różnych kolorach, można rysować różne wzory i kształty na szkle :)

Komentarze