Translate

Master Guide completed!


Kończąc kurs I pomocy zrealizowałam ostatni punkt z karty na stopień instruktorski Master Guide i brakujące wpisy z testów z I pomocy na pozostałe stopnie pathfinder. Tego dnia zatem zostałam formalnie trzecim czynnym Master Guide w Polsce 😀
Uroczystość nadania stopnia oraz złożenia zobowiązania instruktorskiego będzie dopiero na zjeździe w Chorzowie, więc na razie nie zakładam chusty. Ta na zdjęciu to dar od Remka Kroka sprzed kilku lat. Zostawiłam ją sobie jako motywator do starań. Jeszcze wtedy Witek był w kraju i to on mnie namówił do otwarcia karty na stopień. Witek wyjechał, z realizacją punktów było różnie, bo nie było kiedy zrobić kursów, ale stopniowo punkt po punkcie udawało się zrealizować te zadania. Potem pojawił się kolejny motywator, Diego, który gorąco namawiał do zrealizowania tego stopnia. Nie trzeba mówić, że ogromnie się ucieszył, kiedy wysłałam mu to zdjęcie 😊 obiecał, że wyśle mi chustę MG z Brazylii i powiedział, że mam ją założyć na uroczystość, o ile dojdzie na czas 😜

Jeszcze do mnie ten fakt nie dociera, ale jest ogromna satysfakcja. Kolejny punkt z listy zadań na ten rok zrealizowany, kolejny poziom rozwoju zdobyty. Co za rok!

Komentarze