Translate

The best moments in 2014

No dobrze, podsumowanie robi się na koniec roku :) Jak widać z postów i filmiku ze zdjęciami na dole, było dużo podróży, muzyki, zakupów i ślubów ;) bardzo, bardzo radosny rok :)

Styczeń
Nowe zadania na Foksal. Zmiany w kierownictwie, funkcjach, więc i mnie też zaangażowano do prowadzenia lekcji szkoły sobotniej w klasie starszych. Starałam się przynajmniej raz w miesiącu poprowadzić, bo jednak terminarz był napięty.
Zima, a my... Relaks. Słynne śniegowce na mrozy zakupione i przetestowane :) zapowiadają się buty na lata :)

Luty
Samsung Galaxy. Zmiana telefonu na coś bardziej androidowego, ale jednak Samsung nie był tym, czego szukałam.
Kreatywne ferie. Będąc w domu nagrałyśmy z Olą i Ronią kilka filmików, w tym niezapomnianą Kampanię Społeczną :)

Marzec
 Takiego chłopaka."Facet (nie)potrzebny od zaraz" najlepszym wydarzeniem kulturalnym miesiąca; Mikromusic odkryciem muzycznym miesiąca; rozpoczęcie najdłuższego wątku mailowego w życiu.
Ola w Ząbkach. Ola porzuciła Warszawę i wyprowadziła się na samodzielne mieszkanie. I mieszka w Ząbkach, jak próchnica :P

Kwiecień
Niepokonani. Drugie wydarzenie pod tą nazwą w tym roku, tym razem zjazd pathfinder w Podkowie. I kolejny szalony weekend, bo i ślub Lidki, i spotkanie organizacyjne na Bemowie.
Hosanna 2014. Nie planowałam, ale okazało się, że wzięliśmy czynny udział. Koncert galowy, występ 4Given, nasz pierwszy autorski występ z Olą i z Maćkiem i początek tworzenia nowego programu :)

Maj
Majowa wyprawa zagraniczna. Majowy weekend spędzony razem z rodziną i wycieczki w okolice i zagranice :)
Noc muzeów 2014. Jak zawsze wydarzenie miesiąca, kiedy można się powłóczyć po Warszawie i pooglądać miejsca, w których nigdy wcześniej się nie było :)

Czerwiec
Bumerang. Najlepszy biwak ever :) klimaty aborygeńskie, niezapomniany hymn, spanie w nowo zakupionym namiocie i gotowanie w kotle :)
Apple - telefon marzeń. Zarabiałam, odkładałam i mam telefon, który wreszcie zaspokoił moje potrzeby. Szpan na dzielni :P

Lipiec
Wir sind Weltmeister. Niemcy mistrzem świata w piłce nożnej.
InstaCamp 2014. Pszczele wesele, chór, przesłuchania do zespołu, czyli kolejne radosne wakacje :)

Sierpień
Camporee 2014. Najważniejszy wyjazd w roku i moje pierwsze camporee. Duma z naszej polskiej reprezentacji :)
Trójmiasto. Próba w Gdańsku z Tomkiem i fantastyczny czas nad morzem :)
Nowy rekord rowerowy. Wyprawa z ekipą z Bemowa rowerami po Warszawie. Pobiłam swój życiowy rekord i objechałam kawał Warszawy :)

Wrzesień
Filip, Filip się żeni! Mój mały braciszek zmienił stan cywilny :) ostatni ślub w tym roku :P
Kazimierz. Wyprawa z Biletem Podróżnika. Dzień wcześniej - Kraków, chrzest kuzynki Ady :) niedziela - Kazimierz nad Wisłą. Dobre i jednocześnie smutne wiadomości tego samego dnia.
Polska mistrzem świata! Bo mamy siatkarzy!

Październik
LECIMY! Mój pierwszy lot samolotem, pobyt w Anglii, zwiedzanie Londynu - jeszcze tu wrócę :)

Listopad
Pieśni o domu. Nasz pierwszy pełny koncert w Łodzi w składzie Kika&Ola i Maciek :)
5 lat All4Him. Tak, już tak długo śpiewamy...

Grudzień
Nie ma linków do jakichś nadzwyczajnych wydarzeń, bo był to jednocześnie pracowity, ale i relaksujący (w okresie świątecznym) miesiąc :) dobrze  było zwolnić tempo i powspominać miniony rok. Tak oto powstał ten oto filmik. Najlepsze momenty roku uwiecznione na zdjęciach. Nie wszystkie udało się uwiecznić, podobnie jak nie wszyscy ważni w tym roku ludzie na nim są. Te pozostałe są we wspomnieniach w głowie :)

Komentarze