Translate

Mikołajowy prezent od Galerii Gawra :)



Kilka tygodni temu wzięłam udział w konkursie Galerii Gawra i na początku grudnia dowiedziałam się, że wygrałam mydełko :) prezent doszedł dopiero w piątek, bo poczta teraz jest oblegana, ale wszystko w najlepszym porządku i cieszę się z niego :)
A weekend był znowu intensywny, pomimo że nie koncertowy. Wybrałam się do Białegostoku na próbę z Adamem i Tymkiem. Szykujemy się do styczniowego zjazdu pathfinder. Tego dnia byłam mistrzem nieogarnięcia. Rano zwiała mi kolejka do Warszawy i musiałam czekać na kolejną 40 minut (sobota, 8 rano, kto wymyślił takie pory odjazdu?), a po południu przejazd z blabla mi przepadł, bo w jakimś dziwnym roztargnieniu nie potwierdziłam rezerwacji. Dobrze, że to nie jest strasznie daleko i istnieją busy. 
Przede mną ostatni tydzień pracy w tym roku. Już za tydzień dłuuga przerwa świąteczna: od 23 grudnia do 6 stycznia :) 

Komentarze