Translate

Zainspirowani


Weekend był bardzo intensywny. Mieliśmy szkolenie liderów młodzieży diecezji wschodniej w Podkowie Leśnej i tematem było "Inspirujące nabożeństwo". Tym razem oprócz obsługi muzycznej prowadziłam warsztat dotyczący pieśni w nabożeństwie. Było... ciekawie, jak zawsze, kiedy ludzie dyskutują o muzyce :P materiały ze szkolenia już niebawem na stronie http://mlodzi.adwent.pl/
Tak jak obiecywałam, wybrałam się w końcu do fryzjera, żeby coś zrobić ze swoimi włosami. Jak zwykle żyją własnym życiem, nie słuchając mnie zupełnie, ale przynajmniej ocalała ich długość. Podobno dopiero po 2 tygodniach robią się fajne.



Czuję, jak mnie coś rozkłada. Mama przysłała mi skrzynkę jabłek na soki, może takie stężenie witaminy pomoże w walce z przeziębieniem. Jednak jedzenie lodów na szkoleniu nie było dobrym pomysłem...


Komentarze