Translate

Silny bądź.



Hiciarska piosenka z filmu "Mulan", a jak się okazuje, kolejna inspiracja musicalowych melodii ;) prześladują nas te motywy bajkowe w All4Him. Nawet w jednym z głosów okazało się, że jest motyw melodii... od Rubika :P
Weekend za szybko się skończył, próba mignęła niepostrzeżenie, wieczór z "Jaka to melodia" przypomniał nam radosne momenty z poprzedniego składu, kiedy w różnych okolicznościach towarzyszyły nam różne piosenki. Dla mnie najbardziej wyjątkowym momentem było, kiedy wyszłam podczas sobotniego obiadu na chwilę, po czym wracam, a wszyscy śpiewają "Sto lat" i wręczają mi paczkę, w której była... suszarka do włosów :D rozpłakałam się z wrażenia, że pamiętali o moich urodzinach tydzień wcześniej i podarowali mi prezent, który był mi pilnie potrzebny od zaraz. 
Judyta zrobiła mi w niedzielę rano fantastyczną fryzurę, którą podziwiali potem wszyscy studenci w Podkowie, a potem jeszcze przeczytała wierszyk z życzeniami urodzinowymi. Dziewczyna jest utalentowana niesamowicie, a do tego śliczna jak z obrazka. Ten Rozum to ma szczęście, że taka go zechciała ;) widać, że mają wielką radość z tego, że są razem. Bo to naprawdę fajna rzecz, aż by się też tak chciało...
W międzyczasie jeszcze byli biegający harcerze i zajęcia w Podkowie. Ilość wydarzeń w ciągu jednego weekendu tak mnie przytłoczyła, że złapałam chwilową załamkę w sobotę wieczorem. Jestem jakimś McGyverem, czy jak? Może powinnam z czegoś zrezygnować, zanim się całkiem zajadę?



Komentarze