Translate

Metrem.



Ostatnimi dniami forum zespołowe dotknęły zmiany wizualne, więc z rozpędu i mój blog zmienił wygląd na jesienno-zimowy. Powyżej zdjęcie pulpitu, żeby to uwiecznić, do kolejnych zmian. Jest kolorowo, nastrojowo, klimatycznie.
Mam teraz kilka zajęć w Warszawie, więc podróżuję komunikacją miejską. Moje ostatnie częstsze podróże metrem przyniosły kilka ciekawych momentów.

Bezpłatne wstępne badania wzroku 11-14 października
Takie ogłoszenie widniało na ekranach w metrze. W wybranych salonach optycznych i gabinetach okulistycznych można zrobić wstępne badania wzroku. Na stronie https://www.acuvue.pl/dobrywzroknacalezycie jest wyszukiwarka, gdzie wpisujemy nasz adres i wyszukuje nam najbliższe dostępne gabinety objęte akcją promocyjną. Mam zamiar wybrać się na takie badania jutro do salonu w Blue City.

Jesteś moim sobowtórem!
Kiedy wychodziłam z metra, zagadnęła mnie dziewczyna, wyraźnie zszokowana, przedstawia się i mówi: "Jestem w szoku, jesteś taka do mnie podobna, kolega mi mówił, że jeździ metrem taka dziewczyna, która jest identyczna, jak ja". Miała długie blond włosy i mniej więcej taki sam wzrost, ale aż tak bardzo podobna nie była ;) ale takie spotkania dają odczuć, że wokół mnie są prawdziwi ludzie.

Jadąc na spotkanie modlitewne przechodziłam wczoraj przez Patelnię na Metro Centrum i widziałam, jak się rozstawia grupa kościoła ulicznego. Słyszałam dużo o tym, ale nigdy o tej porze nie byłam przy metrze. Fajnie, że są i robią coś dla ludzi, którzy są potrzebujący.

Bruno Mars
A to już z WKD. Po raz drugi spotkałam gościa o ciemnej karnacji, ale nie z typowymi murzyńskimi rysami, ale bardzo wymowną twarzą. Zerkaliśmy na siebie ukradkiem, właściwie nie wiem dlaczego. Przed snem olśniło mnie: to sobowtór Bruno Marsa!



Jutro mam drugą lekcję z Klaudią, która startuje na casting do Romy. Jakoś sobie radzi z tą piosenką, chociaż głos jej trochę schodzi z tonacji. Niech jej się wiedzie ja najlepiej. Pożyczyłam jej płytę z naszym musicalem, żeby też zobaczyła coś innego.
Najbliższy weekend znów intensywny.

Komentarze