Translate

Transferowy dzień c.d.



Znalazłam dzisiaj tę przeuroczą piosenkę, mp3, nuty, tekst i wszystko. Jak zawsze wywołuje kupę śmiechu ;) podobnież jak i cały film :P
Transferowy dzień c.d. Wczoraj wysyłałam w pracy album Nory Jones, The Best of Katie Melua, potem po powrocie do domu do wpół do dwunastej notatki z Hzl i TGD. Dzisiaj dalszy ciąg TGD, pobieranie najróżniejszych nut, dyskografii Pointer Sisters (właściwie nie wiem, po co, bo zależało mi na 2 piosenkach, ale tak jakoś siłą rozpędu:P) i "Miasta gniewu". Tak, oglądałam to już, ale nie pamiętam szczegółów. Wtedy byłam równie nieprzytomna, jak dzisiaj ;)
W ogóle ostatnio jakaś degrengolada u mnie. Nie chce mi się uczyć z historii muzyki (a zostało całe średniowiecze i renesans), pisać pracy (bo to wymaga siedzenia w domu ze słownikami), robię wszystko inne, żeby nie zajmować się rzeczami naukowymi, chodzę kupować ciuchy (wczoraj kupiłam skórzane kozaki za 75 zł i kurtkę na wiosnę za 20 zł :P) i chodzę późno spać :P
Na domiar wszystkiego dzisiaj od rana chodzę w przekonaniu, że jest czwartek :P jak wysyłałam zlecenia na jutro, to pisałam, ze mają być na piątek 11 marca:P i ja jeszcze planuję jechać na weekend do Lublina, gdzie będę jeszcze bardziej nieprzytomna :P samobójstwo:P
Trzymajcie się. Jak dotrwam do końca tego szalonego dnia (praca, muzyk, korepetycje), to będzie wyczyn tygodnia.

Komentarze