Translate

Chwarny dzień.



Godziny w pracy dobiegają końca, a potem liczne obowiązki nie dopuszczą mnie do komputera, zatem czas uwiecznić dzisiejszy dzień, aby nie odszedł bez echa. Dzień Kobiet to albowiem. Z tej to okazji uraczona zostałam okolicznościowymi życzeniami, jednakże najbardziej wymowne były poniższe:

Z okazji dzisiejszego święta komunistycznego - Z wyrazami wielkiego szacunku dla Towarzyszów Płci Żeńskiej i ich pracy nad potęgą matki Rosyji, które w pocie czoła wespół z innymi walczą ramie w ramie z kapitalistycznym złem świata i Masońskim USA przesyłam te oto Życzenia Tobie - Член комиссар (Towarzysz Komisarz) - Michaił Szłowieńcow


Na taki popis krasomówstwa nie mogłam pozostać dłużna, odpisałam zatem, stosownie do formy:

"Dziękuję, Towarzyszu Komisarzu!
Ku chwale ojczyzny!
Towarzyszka Karolina Gierasimowna
"


Nie spodziewałam się już więcej wiadomości, wszak wymiana korespondencji nastąpiła, ale ostatnie słowo musiało należeć do Towarzysza Komisarza:

Bywaj Hara-Szo :P


Pozostawiam was z lekturą tej oto ciekawej notki oraz okolicznościowej piosenki.



Czołem, towarzysze.

Komentarze