Translate

Pasja miłości - historia o miłości, która odważyła się cierpieć.




Nowa rodzę się
Beata Bednarz&Monika Kuszyńska

Podniosłeś mnie,
gdy brakło sił by dalej iść.
Okryłeś mnie,
ciepłym płaszczem miłości swej.

Znalazłam Cię,
w natchnionych oczach dzieci Twych,
i stało się.
Pokochałam z całych swoich sił.

Ref:
Ufam słowom Twym Ufam Ci
Pragnę Twoją być Twoją być
Wprost ze źródła pić miłości Twej
Nowa rodzę się.
Kwitnie znów nadzieja,
serce me przepełnia
zobacz, jak się zmieniam
to z Twoich rąk płynie taka moc.

Wybrałam Cię,
wiem którą drogą pragnę iść
odkrywać chcę
wciąż na nowo
Ciebie uczyć się.

Jak dobrze jest Dobrze jest
Wolnym od lęku budzić się,
i wiedzieć, że
ból odejdzie, spokój w sobie mieć

Kwitnie znów nadzieja,
serce me, przepełnia
zobacz, jak się zmienia
to z Twoich rąk płynie taka moc.
Ufam słowom Twym Ufam Ci
Pragnę Twoją być Twoją być
Wprost ze źródła pić miłości Twej
Nowa dziś w Tobie rodzę się.

Dziękuję Ci
za Twoją łaskę,
za miłość
nadzieję
Dzięki Ci
Dzięki Ci.

***
Wczorajszy wieczór był jednym ze szczególnych dla mnie wydarzeń muzycznych, bo nie tylko były to wrażenia artystyczne, ale przede wszystkim duchowe. Kościół Saletynów w Rzeszowie wypełnił się protestanckimi pieśniami wykonywanymi przez Beatę Bednarz.
Zaśpiewała ona wszystkie utwory z nowej płyty z 2009 roku pt. "Pasja miłości", wypełniając całość słowem o pochodzeniu niektórych utworów, a także dzieląc się swoimi doświadczeniami z Bogiem.



Na koncert wybrałam się z Olą, jej koleżanką Sylwią i Justyną. Usłyszeliśmy głosy modlitw spod Ściany Płaczu i oryginalny izraelski instrument Oud w pieśni "Ludu mój, ludu", pełnej cierpienia skardze Boga.
Usłyszałam zupełnie nowe dla mnie słowa znanych mi pieśni, jak choćby "Stary krzyż":

O, jak kocham ten szorstki krzyż,
na nim Pan moc piekielną zmógł,
Wszystko składam u jego nóg,
by się we mnie uwielbił Bóg.


I z prawdziwą radością wysłuchałam słów mówiących o jedynej drodze do zbawienia, jaką jest Jezus Chrystus, wyznanie prawdy o usprawiedliwieniu dzięki ofierze Chrystusa.
Poruszającym momentem dla mnie była historia wypadku Moniki Kuszyńskiej, byłej wokalistyki Varius Manx, z którą Beata nagrała ostatni utwór na płycie "Nowa rodzę się". Tekst piosenki to opowiedziane słowami Moniki doświadczenie z Bogiem.



I na koniec dowiedziałam się, kto razem z TGD wykonuje "W cieniu Twoich rąk" ;)
Porobiłam też parę amatorskich zdjęć moim aparatem z telefonu, ale nie wyszły za ciekawe, bo musiałam robić bez lampy :(
Przy wyjściu nabyłam także płytę razem z podpisem Beaty Bednarz. I przemiłym spacerkiem z Olą i Sylwią zakończyłyśmy ten wieczór :)
Czekam na TGD :)

Komentarze

Unknown pisze…
chwała Najwyższemu Panu i Królowi. Chwała Mu za to, że On nigdy się nie zmienia, wciąż ma łaskę dla każdego kto pragnie. Obj (Apokalipsa Jana) 22,17: kto pragnie niech przyjdzie i pije, niech weźmie darmo wodę życia. Alleluja!!!