Translate

Dla Madzieńki :*






Dwudziestolatki
Maciej Kossowski & Czerwono-Czarni

Ja mam dwadzieścia lat,
Ty masz dwadzieścia lat,
Przed nami siódme nieba
Dziś nie potrzeba więcej nam do szczęścia
Chyba już nic.
Ja mam dwadzieścia lat
Ty masz dwadzieścia lat
Cóż więcej nam potrzeba?
Dwudziestolatkom zawsze
w pas się kłania
Świat ,cały świat!

Dwudziestolatki,
Dwudziestolatki ,
To ja i ty!
To ja i ty!
Zapytaj ojca ,zapytaj matki
Jakie się wtedy ma sny!
Ja mam dwadzieścia lat
Ty masz dwadzieścia lat
Nie będzie nigdy więcej,
Bo zakochani zawsze mają tylko
Dwadzieścia lat!
Dwudziestolatki
Lubią kino,
Dwudziestolatki
Lubią teatr.
Dwudziestolatki
Lubią słońce,
Dwudziestolatki
Lubią gwiazdy,
Dwudziestolatki
Lubią tańczyć,
Dwudziestolatki
Madisona ,
Dwudziestolatki
Charlestona, Sax solo,

Dwudziestolatki

Dwudziestolatki
To ja i ty!
To ja i ty!


Zapytaj ojca
Zapytaj matki
Jakie się wtedy ma sny!

Ja mam dwadzieścia lat,
Ty masz dwadzieścia lat
Nie będzie nigdy więcej
Bo zakochani zawsze mają tylko
Dwadzieścia lat!

***
Dla Madzieńki :*
Bądź szczęśliwa, śpiewaj pełną piersią i sercem radosnym, kochaj i żyj wiecznie :)
Przed Tobą stoi cały świat :)
:*
:*
:*

Komentarze