Translate

Czipsy jarmużowe


Moje miłe znajome siostry, Agata i Gosia były ostatnio na diecie owocowo-warzywnej i przeszły ją dzielnie. Kiedy je odwiedziłam jakieś dwa tygodnie temu akurat wychodziły z niej, ale ciągle jeszcze w ich kuchni królowały warzywa. To u nich spróbowałam jednej z najzdrowszych i najsmaczniejszych warzywnych przekąsek: czipsy z jarmużu. Przepis możecie znaleźć tutaj
To zielone warzywo ma wiele zbawiennych właściwości: antynowotworowe, wspomagające pracę układu krwionośnego czy wzrok. Oczywiście w dzieciństwie jedliśmy jarmuż, jak wiele innych zdrowych warzyw, ale niekoniecznie mi smakował taki zupełnie surowy. W postaci czipsów jest kruchy, smaczny i wciągający! Dzisiaj zrobiłam swoją porcję i bez wahania zjadłam całą miskę. Można? Można! Mamo, bądź ze mnie dumna :)

Komentarze