Translate

Przyszła góra do Mahometa.

Ostatni tydzień upływa pod znakiem szału zakupowego, więc kilka nowości.

Ołówkowa spódnica mundurowa
Kupiłam dzisiaj idealną spódnicę mundurową w Orsayu. I pomyśleć, że gdybym się nie zastanawiała tak długo w niedzielę, mogłabym ją mieć jeszcze o 20% taniej. Marzy mi się jeszcze idealna biała spódnica, ale uparcie nie chce stanieć :(

PTNS w stolycy soon
Zaplanowałam kolejną wyprawę do Łodzi na Piotrkowską na przyszły tydzień, a tu się okazuje, że... otwierają warszawski oddział PTNS! Sklep rusza na przełomie maja i czerwca na Koszykowej 34/50.
Nie mógł Mahomet przyjść do góry... To góra przyszła do Mahometa :P


Skarpety i sandały noszę przez tydzień cały
Lato się zrobiło w maju, mili państwo. I co tu nosić, kiedy w zabudowanych butach gotują się stopy? Sandały, proszę państwa. Na gołe stopy li i jedynie. Ładne i niedrogie sandały kupiłam tydzień temu w TKMaxx. Nawet nie przypuszczałam, że tak szybko je przetestuję :) aj, jakie wygodne :)

Na piękne oczy
Czekam niecierpliwie na rozstrzygnięcie konkursu okularowego, a w międzyczasie Domi znalazła mi idealne okulary w Mohito. Nie udostępniła mojego szałowego zdjęcia, więc zamieszczam tylko grafikę ze strony sklepu. Uprzedzając pytania: nie, jeszcze ich nie kupiłam :P tradycyjnie muszę pochodzić z myślą wydania pieniędzy :P



A może nad morze?
Nad morzem Ola, nad morzem Magda, nad morzem Aga i Kasia Tusk też. A ja też bym chciała, ale pracuję :( a na weekend wyjazd na południe na próbę A4H. Bunkrów nie ma, ale też będzie zarąbiście.

Komentarze