Translate

Pop lista na dziś

Dzisiaj kolejna porcja muzyki od moich uczniów, którzy bardzo się napraszają, żeby takie piosenki śpiewać. Posłuchałam zatem i pozwolę sobie krótko skomentować.




Piosenka z serialu dla młodzieży, wybrała ją Zuzia z Mokotowa, którą uczę od roku grać na pianinie, ale ponieważ jej zapał nieco ostygł, to zaproponowałam, że spróbujemy ze śpiewem. Zuzia uczy się hiszpańskiego i kocha hiszpańskie piosenki. Kawałek jest nieprosty, w stylu High School Musical, ale bardzo pozytywny. Nie wiem tylko, jak zrobię z nią interpretację, bo nie znam hiszpańskiego :(



Młoda gwiazdka śpiewa pop, ale póki co w niewyzywający sposób, więc brzmi nieźle. Majka z Reguł dopominała się od kilku tygodni, więc w końcu posłuchałam. Nie wiem tylko, czy spamiętam ten akompaniament na 4 akordach :P



I kolejna propozycja Majki, tym razem z polskiego repertuaru, ale okazało się, że znam, tylko nie po tytule. Słuchałam wiele razy w radio. Podoba mi się klimat, poszukam więcej utworów, takie zespoły mają w sobie coś :)

Komentarze