Translate

Adele - live at Royal Albert Hall




Dzisiejszy wieczór spędziłam w Royal Albert Hall na koncercie Adele z 2011 roku. Że też wcześniej tego nie znalazłam... Niesamowite :) na żywo brzmi jeszcze lepiej, niż na nagraniach :) chociaż wiadomo, nie może zrobić tych wszystkich sztuczek, ale ekspresja, z jaką śpiewa, wygląd primadonny, brytyjski akcent -  dla mnie klasa :)
Pozostawiam was z moją ulubioną piosenką. Brzmi idealnie klimatycznie, z całą nostalgią, którą w sobie ma. 



Ps. Moja praca w firmie póki co się zakończyła - zrobiłam to, co miałam zrobić i czekam na telefon, jeśli będę potrzebna, to się odezwą. Szkoda, bo nie było tak trudno i fajnie zapełniało czas. Kryzys nie omija i Niemczech, jak widać i redukują siły. Teraz będę mogła się wysypiać i robić różne zaległe rzeczy... Eech, chyba jestem pracoholikiem :P

Komentarze