Translate

Kup książkę za grosze.


Jak często zdarza się wam, że wchodzicie do sklepu po dwie rzeczy, a wychodzicie z torbą zakupów za 50 zł? Mi przytrafia się to od czasu do czasu, zwłaszcza, gdy jestem w większym supermarkecie i dopada mnie myśl: "Za prędko się tu nie wybierzesz, a to czy tamto się przyda". Dzisiaj utknęłam w Tesco na półtorej godziny, oczekując na Dominikę, żeby przekazać jej śpiwór, a to bardzo dużo czasu, żeby nakupować wiele "przydatnych" rzeczy. Właściwie miałam tylko kupić produkty na leczo i brakujące składniki na ciasto, bo w sobotę mają wpaść Ola z Kubą i jego przyjaciel Wojtek, ale to czy tamto też okazało się potrzebne...
Powyższą książkę kupiłam na samym końcu, na stoisku z tanimi książkami, za jedyne 6,99 zł. Toż to grosze, a tytuł mnie zaintrygował, bo nie od dzisiaj wiadomo, że lubię wszystko, co związane z Jane Austen. Spis treści i informacja na okładce zachęciła dodatkowo. 

„Jest prawdą powszechnie znaną, że samotnemu a bogatemu mężczyźnie brak do szczęścia tylko żony" 
Jane Austen, „Duma i uprzedzenie” 
Poznaj świat współczesnego randkowania, korzystając z poczucia humoru i mądrości Jane Austen!
Książka Lauren Henderson jest oparta na czarujących historiach z powieści Austen. To poradnik pełen trafnych, konkretnych wskazówek oraz strategii, które dowodzą, że dzięki uczciwości, samoświadomości i prostolinijności zdobędziesz właściwego mężczyznę, a wyeliminujesz ofiary losu, playboyów i toksycznych flirciarzy.
•    Znajdź takiego mężczyznę, który cię rozśmiesza.
•    Wybierz takiego mężczyznę, który uwydatnia twoje zalety.
•    Nie daj się zwieść pochlebstwom
•    Nie zgadzaj się na to, co ci niesie los!
Poznaj system randkowania, dzięki któremu nigdy nie postąpisz wbrew własnej intuicji. Pokonasz własne absurdalne zachowania i odnajdziesz w sobie rozsądek (i rozważność), które zapewnią stworzenie trwałego związku. 

Oczywiście książki tego typu pomijają aspekt Bożego prowadzenia, ale całkiem ogólnie zawarte porady są zdroworozsądkowe i zgodne z moim światopoglądem :)

Komentarze