Translate

Bajkowy świat zapachów

Znów nachodzi mnie temat perfum. Jesień to taki czas, kiedy chcę się otulić jakimś miłym zapachem. Zaglądnęłam do Yves Rocher, żeby sprawdzić cenę moich ulubionych perfum Moments de Bonheur, ale póki co kosztują 175 zł, prawie tyle, co perfumy znanych marek. Co prawda, ten zapach jest sprawdzony i doskonale mi pasuje, ale nie mam na razie na to środków i męczę jeszcze Evidence z zeszłego roku, które zalatuje mi mydłem. Może w okolicach urodzin się skuszę, a na razie postanowiłam zrobić sobie test, żeby poszukać inspiracji na inne marki.
Pierwszy test, bardzo prosty, znalazłam  tutaj . Drugi, nieco bardziej złożony, tutaj. Wyniki były następujące:

Orientalne
W twoim domu pachnie paczulą i drzewem sandałowym. Te same nuty lubisz w perfumach – ciepłe, drzewne akcenty, ożywione energetyzującą wonią egzotycznych kwiatów.  
Ciszej, proszę... Nie lubisz hałasu, a w życiu szukasz harmonii i równowagi. Cenisz sobie własne towarzystwo i mimo że nie unikasz ludzi, czasami wolisz zaszyć się gdzieś ze swoimi myślami. Jeśli chcesz się wyrazić raczej szeptem niż krzykiem, szukaj zapachów, które dopasują się do twojej delikatnej natury - nie znaczy to jednak, że masz pachnieć nudno!

Zen Shiseido to perfumy skomponowane według zasad aromachologii, czyli leczenia zapachem: przezroczyste nuty kwiatu lotosu rozsnuwają się na tle chińskiej róży i subtelnej frezji, całość zaokrąglają drzewne nuty cedru i kadzidła - to nowoczesny, lekki szypr! Jego nowa limitowana odsłona spowita jest w tajemnicze fiolety flakonu i kryje w sobie woal delikatnych nut konwalii, cytrusowego yuzu, zmysłowego jaśminu, pudrowych migdałów i słodkiej tuberozy. 
Wolisz coś jeszcze bardziej niezwykłego? Zaryzykuj niszowe Molecule 02: jeśli powiesz znajomym, że pachniesz Ambroxanem, wszyscy będą chcieli rozmawiać o Twoich perfumach!

Jeśli jednak chcesz zachować swoje tajemnice dla siebie, nie mów nikomu, że ten wyjątkowy zapach cytryny, mięty i cynamonu (!) zawdzięczasz nowym perfumom Bulgari BLV Eau d'Eté. 

Zakosztuj słodkiej przygody z:
• LOLITA LEMPICKA
• Baby Doll, YVES SAINT LAURENT
• Angel, THIERRY MUGLER
• Sicily, DOLCE&GABBANA


Propozycja 5 roślinnych zapachów, które powinny Ci się spodobać:
• No. 19, CHANEL
• Envy, GUCCI
• Green Tea, ELIZABETH ARDEN
• Anais Anais, CACHAREL
• L’Instant de Guerlain, GUERLAIN



Perfumy wprost stworzone dla ciebie, powinny zawierać nuty kwiatowe, np.
-Calvin Klein Euphoria Spring Temptation,
-Lanvin Marry Me,

-DKNY Be Delicious
-Gucci - Rush
-Ralph Lauren - Love
-Escada- Magnetism


Muszę zaplanować wyprawy do Douglasa lub Sephory i sprawdzać maksymalnie 3 zapachy naraz ;) 

Komentarze