Translate

Today is this day... :)

Nie ma dla mnie dobra poza Tobą
TGD

Jesteś Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą!

Co tu jest grane? Raz na zawsze to ustalmy.
Tutaj są grane i wyśpiewywane psalmy.
Są Dawidowe, Asafowe i synów Koracha.
My też będziemy wielbić- nie będziemy się wahać.
To wszystko jest w Chrystusie, przez Niego i ku Niemu.
W duchu i w prawdzie oddajmy chwałę Najwyższemu.
I każdy z nas ze swej nadziei się wytłumaczy
Basiu! Powiedz, co to dla Ciebie znaczy!

Jesteś moją obietnicą
Kielichem i codziennym chlebem
Zaskakujesz mnie dobrocią
Najlepsze dary mam od Ciebie
Jesteś stróżem mego losu
Pouczasz nocą moje serce
Służysz Swoją mądrą radą
I nie zachwieję się, bo jesteś

Moim Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (nie ma, poza Tobą wszystko to ściema)
Moim Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (poza Tobą nie ma)

Jesteś moją obietnicą
Kielichem i codziennym chlebem
Zaskakujesz mnie dobrocią
Najlepsze dary mam od Ciebie
Jesteś stróżem mego losu
Pouczasz nocą moje serce
Służysz Swoją mądrą radą
I nie zachwieję się, bo jesteś

Moim Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (nie ma, wszystko wokół to ściema)
Moim Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (wiem to na pewno)
Jesteś Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (wiem, że nigdzie nie ma Panie dobra poza Tobą)
Moim Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (Ty jesteś moim Panem, moim Panem)
Jesteś Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (bo tylko Ty jesteś dobry)
Moim Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (tylko Ty jesteś dobry)
Jesteś Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą (jesteś wierny i nigdy się nie spóźniasz)
Moim Panem i nie ma dla mnie dobra poza Tobą, poza Tobą!

Marnością są ziemskie luksusy i wygody, gdy nie ma Ciebie jestem jak ryba bez wody.
I to jest fakt- nie do ukrycia, bo poza Tobą Panie nie ma dla mnie życia.
Ty dajesz mi życie obficie i na wieki!
Twoje słowo cenniejsze niż miliardowe czeki!
Ja ufam Tobie, nie ufam innym bogom.
Inni bogowie wybawić nie mogą!
Wołam do Pana, On odpowie mi na pewno!
BO MÓJ BÓG, TO NIE POZŁACANE DREWNO!!!
Bóg jest dobry, łaskawy, wszechmocny, miłosierny!
ZAWSZE słowu Swemu wierny!!
I naszym szczęściem jest być blisko Boga!
Pan Jezus dla nas, to jest JEDYNA droga!
Wszechmocny Boże dziękuję Tobie za to, że Ty jesteś naszym tatą!!!

Nie ma dla mnie dobra poza Tobą..
Wiem, że nie ma dla mnie dobra poza Tobą..
Nie ma dla mnie dobrz poza Tobą..
Wiem, że nie ma dla mnie dobra poza Tobą..

Nie ma dla mnie dobra poza Tobą..
Nie ma, nie ma dla mnie dobra poza Tobą..
Nie ma dla mnie dobra poza Tobą..
Nie ma, nie ma dla mnie dobra poza Tobą..
Nie ma dla mnie dobra poza Tobą.. (bo tylko Ty jesteś Panem!!)
Nie ma, nie ma dla mnie dobra poza Tobą.. (bo tylko Ty jesteś dobry!!)
Nie ma dla mnie dobra poza Tobą.. (bo tylko Ty się nie zmieniasz nigdy!!)
Wiem, że nie ma dla mnie dobra poza Tobą..
Nie ma dla mnie dobra poza Tobą.. (Ty jesteś dobry!!)
Wiem, że nie ma dla mnie dobra poza Tobą.. (Ty się nie zmieniasz!!)
Nie ma dla mnie dobra poza Tobą.. (nigdy, nigdy, nigdy się nie zmieniasz!!)
Wiem, że nie ma dla mnie dobra poza Tobą..!!

***
Ostatnio się trochę odleczam od neta, więc nie piszę za wiele. Poza tym mam straszne zaległości na zajęciach na uczelni. Mam jakąś niechęć po sesji do czytania i robienia czegokolwiek związanego z nauką. Trzeba się przemóc, chociaż to niełatwe. Trochę już pchnęłam.
Wczoraj było babskie popołudnie :) Natalka wyczarowała na mojej głowie moją tradycyjną fryzurę i obyło się bez fryzjera :)
Botków nie znalazłam. Jak zwykle źle szukam, bo szukam jakiegoś wymyślonego ideału, którego nie ma, zamiast wybrać najlepiej przystosowany optymalny zestaw cech. I to nie dotyczy tylko butów, ludzi też... Ale nie wystarczy tylko być przekonanym, że się znalazło odpowiedniego człowieka, trzeba się zakochać...

Ostatnio relaksuję się podkładami ze strony http://www.musictoprayby.com/ . Wolne improwizacje fortepianowe, przyjemne do słuchania i robienia czegoś w tle. Według zamysłu autora te podkłady mają służyć do modlitwy. Czemu nie.

Strasznie się dzisiaj zawieszam od rana. Nie wyspałam się porządnie, a na weekendzie nie będzie raczej ku temu okazji, bo jedziemy do Lublina :P wczoraj przed zaśnięciem miałam taki ciekawy efekt w mózgu, bo nie mogłam skupić myśli na dłużej, niż sekundę. Zaraz pojawiały się kolejne, a to słowa, a to obrazy, a to dźwięki piosenek. Gdyby dało się to zarejestrować, to musiałoby to ciekawie wyglądać :)

Dobra, to kończę. Czeka mnie dzisiaj jeszcze koło ze słówek z poprzedniego semestru, którego z pewnością nie zaliczę i prowadzenie zajęć. A potem wyjazd do Lublina. Więc trzeba zebrać duuużo siły i mieć oczy szeroko otwarte ;) nie tak, jak podczas szukania butów :P

Pozdrawiam wszystkich was.

Komentarze

Anonimowy pisze…
Bo to pamiętasz- przed feriami trzeba się zrelaksować, w ferie się nie chce, a po feriach jeszcze tydzień na rozkręcenie ;) A jak do tego jeszcze dodać rozprężenie próbowe i zjazdowe, to wychodzi jak wychodzi ;)
Ale na zjeździe było fajnie :)