Translate

I'm just a lucky so 'n' so ;)


I'm just a lucky so and so
Duke Ellington & Louis Armstrong

As I walk down the street,
Seems everyone I meet
Gives me a friendly "Hello!";
I guess I'm just a lucky so 'n' so!


The birds in every tree
Are all so neighbourly,
They sing wherever I go;
I guess I'm just a lucky so 'n' so!


If you should ask me the amount
In my bank account,
I'd have to confess that I'm slippin',
But that don't worry me,
Confidentially
I've got a dream that's a pippin!


And when the day is through,
Each night I hurry to
A home where love waits, I know,
Guess I'm just a lucky, just a lucky so 'n' so!

***
Dzisiaj znalazłam akurat tę piosenkę na mojej playliście. Uwielbiam głos Armstronga i jego pogodne piosenki człowieka idącego ulicą. No i to urocze pianino tak perlące się dźwiękami w powietrzu. Jakoś ten tekst do mnie dzisiaj przemówił. Może faktycznie tak czy siak, jestem szczęściarzem ? ;)

Dzisiaj kolejny dzień w biegu. Odpuściłam sobie uczelnię, bo nie wyrobiłabym.
Zdenerwował mnie dzisiaj jeden kierowca autobusu, ale co tam. Interesy prawie załatwione. Natalko, jesteś kochana, że wstałaś dla mnie o 8 rano :) Jeszcze tylko próba "Gdybym była twoja", lekcja śpiewu i:

"Wsiąść do pociągu byle jakiego,
nie dbać o bagaż, nie dbać o bilet,
ściskając w ręku kamień zielony,
patrzeć, jak wszystko zostaje w tyle..."

Trzymajcie się wszyscy. Do przeczytania po weekendzie.

Komentarze