Translate

No ideals.



While I'm Waiting
John Waller

I'm waiting
I'm waiting on You, Lord
And I am hopeful
I'm waiting on You, Lord
Though it is painful
But patiently, I will wait

I will move ahead, bold and confident
Takeing every step in obedience
While I'm waiting
I will serve You
While I'm waiting
I will worship
While I'm waiting
I will not faint
I'll be running the race
Even while I wait

I'm waiting
I'm waiting on You, Lord
And I am peaceful
I'm waiting on You, Lord
Though it's not easy
But faithfully, I will wait
Yes, I will wait
I will serve You while I'm waiting
I will worship while I'm waiting
I will serve You while I'm waiting
I will worship while I'm waiting
I will serve you while I'm waiting
I will worship while I'm waiting on You, Lord

***

Jeszcze kilka słów o filmie "Fireproof", który oglądałam w Pszczynie. Wywarł na mnie ogromne wrażenie, a nawet o nim szerzej nie wspomniałam. Wstyd.



Caleb Holt żyje według porzekadła starego strażaka: nigdy nie porzucaj twojego partnera. Wewnątrz płonących budynków to jego naturalny instynkt. W stygnącym żarze jego małżeństwa, to jest już całkiem inna historia. Przez dziesięciolecie małżeństwa, Caleb i Catherine Holt oddalili się na tyle, że gotowi są, by dalej żyć bez siebie. Ponieważ już przygotowują się do postępowania rozwodowego, ojciec Caleba prosi swojego syna, by spróbował podjąć eksperyment: Wyzwanie miłosne. Caleb ufający, że "Wyzwanie miłosne" nie ma nic wspólnego z jego "odrodzonymi w wierze" rodzicami, podejmuje próbę. Ale czy może próbować pokochać swoją żonę, podczas gdy odrzuca się możliwość miłości Boga? Czy będzie zdolny ciągle okazywać miłość osobie, która już ma dosyć jego uczucia? Czy też jest to kolejne małżeństwo, które musi "pójść z dymem"?

Przypomniał mi się jeden cytat z filmu o tym, że mężczyzna musi być bohaterem dla swojej żony. Ale czy bohater to ktoś, kto jest idealny, kogo się podziwia w każdej sytuacji i bezkrytycznie naśladuje? Czy raczej nie jest to ktoś, kto jest po prostu szlachetnego charakteru, ktoś, kto zasługuje na szacunek, bo ma odwagę podjąć ryzyko, aby ratować życie? Dlaczego uparcie próbuję znaleźć ideał, zamiast odkryć bohatera?

"Więcej wart jest cierpliwy, niż bohater,
a ten, kto opanowuje siebie samego,
więcej znaczy niż zdobywca miasta."

Przyp.16,32

Czas pomyśleć nad różnymi sprawami, o których tutaj pisałam.

***

PS: Drugi dzień siedzę w domu i choruję. Dzisiaj już nie mówię basem, ale nadal wszystko mam pozatykane i zainfekowane. Trzeba się pozbierać, bo od poniedziałku praktyki w liceum. I do tego klasa mojego brata :P

Komentarze

Anonimowy pisze…
O luuuudzieee...Ściągnęłam ten film jakieś 2-3 miesiące temu, szukałam przez jakieś pół roku wcześniej....I nie mogę go obejrzeć, bo mam zepsutą grafikę w kompie czy coś...Potrzebuję informatyka!!!! [desperated]
Ale film fajny ;) Mi się najbardziej podoba to, co mówi ojciec Caleba z tym krzyżem drewnianym później...
"How can someone show love over and over again, when they are constantly rejected?"

Miodzio ;)
Anonimowy pisze…
Może kodeki? Spróbuj jakimś playerem z wbudowanymi, np VLC albo DziobasRarPlayer
Jeżeli stery do grafiki masz to powinno być ok.
Jak nie jest ok to chyba ktoś ostatnio obronił inzynierkę z infy, tak gdzieś pisało ;D
kikah86 pisze…
Nie mowi sie "pisalo", tylko "bylo napisane" :P
Anonimowy pisze…
Dzięki za uwagę. Jak widzisz - "NO IDEALS."!!!!