Translate

Podsumowanie roku 2019



Jak wam upłynął rok? Co się wydarzyło, co się zmieniło? U mnie działo się tak dużo, że nie zawsze nadążałam z pisaniem postów na blogu, ale starałam się być na bieżąco ze Stories na Instagramie. 

Styczeń
Spokojnie, to Tylko praca. Zaczęłam nową pracę w Soho Factory. Było momentami trudno, momentami statycznie, ale ogólnie jestem bardzo zadowolona.
Dzidzia Jagoda. Nowy członek rodziny przyszedł na świat!

Luty
Egipt. Kolejny kraj na podróżniczej mapie i pobyt w pięciogwiazdkowym hotelu. Wspięłam się na Synaj o wschodzie słońca i pierwszy raz nurkowałam z butlą :)

Marzec
Kazanie na Foksal. W dniu misji kobiet wygłaszam po raz pierwszy kazanie o modlitwie w swoim zborze.
Nowy przyjaciel. M. pojawił się już w styczniu, ale fizycznie w któryś weekend marca. Jest z Meksyku, ale zwiedził już jedną czwartą świata. Nie zawsze było łatwo się porozumieć, ale dzięki niemu podjęłam ważną decyzję o terapii. Pozostanie raczej nadal moim wirtualnym przyjacielem, bo chociaż Polskę uwielbia, to woli mieszkać u sąsiadów.

Kwiecień
Festiwal Hosanna. Po raz kolejny zagraliśmy jako zespół campowy, tym razem tylko 2 dni. Wystąpiliśmy też z All4Him Reunion w ramach całorocznego jubileuszu 10-lecia.
Trzy Korony. Rodzinna wycieczka w Pieniny.

Maj
Słowacki Raj. Malownicza trasa do wędrowania w ramach majówkowego pobytu u rodziców.
Noc muzeów w Bydgoszczy. Odwiedzam moją nową bratanicę i spędzamy słoneczny weekend na nocy muzeów.

Czerwiec
Zakopane. Pierwszy raz w Tatrach! Było super i koniecznie muszę pojechać znowu.
Wilno na weekend. Było przepięknie i syto. Litwa jest wdzięcznym krajem do odwiedzenia na weekendowy city break.

Lipiec
Camp Zatonie. Koncert jubileuszowy All4Him, nowa płyta "Przyjdź jak deszcz", śpiewanie w zespole campowym i specjalny teledysk :)




Sierpień
KikaTur zwiedza Polskę.

Wrzesień
Pożegnanie z All4Him. Po 10 latach kończę współpracę z najlepszym zespołem, z jakim do tej pory śpiewałam. To był wartościowy czas i spełnienie moich muzycznych marzeń. Wszystkiego dobrego nadal!
Ważne: jesteśmy na Spotify!




Bella Italia. Rozpoczynam mój Eurotrip!

Październik
EuroSwissTrip. Najważniejsza samodzielna wyprawa zagraniczna. Wymarzona od lat Szwajcaria, Włochy, Austria, Liechtenstein i Francja. Bajkowe krajobrazy, pyszne jedzenie, najlepsze pociągi. Przekroczyłam 20 krajów!
Kolej na zmiany. Po 7 miesiącach zakończyłam psychoterapię. Zmieniło to nie tylko mnie, ale zainspirowało wiele osób do szukania pomocy.

Listopad
Roman holiday. Włochy po raz drugi w tym roku, ale na pewno nie ostatni. 
Zadrutowana. Po naprawie duszy wzięłam się za zęby i skułam je na 2 lata. Trudno mi jeść, śpiewać, wyraźnie mówić, niedługo usuną mi ósemki, ale dla piękna i zdrowia trzeba się nacierpieć.
Family reunion. W długi weekend listopada zjechaliśmy się całą rodziną ze wszystkimi dziećmi w Wojkówce i spędziliśmy dobry czas.

Grudzień
Zimowe dekoracje. Bez podróży, spokojne weekendy i dni w domu, dekorowanie mieszkania, oglądanie świateł na mieście, odwiedziny u rodziców na święta i ogólny chill. 

Zostawiam was z podsumowaniem zdjęciowo-muzycznym. Jak zwykle jestem zdumiona, jak wiele planów na rok się spełniło i ile nowych rzeczy mnie spotkało, które przekroczyły moje oczekiwania. 




Nasze życie jest tym, co zeń uczynią nasze myśli.
Nikt nie sprawi, że będziesz szczęśliwy, póki nie będziesz szczęśliwy sam ze sobą. 

Szczęśliwego nowego roku 2020!

Komentarze