Translate

Słowacki Raj



Gdzie wyjechać na majówkę? Pomysły na podróże niedaleko granicy znalazłam na blogu Wędrownych Motyli. Slowacki Raj to miejsce niczym z filmów o Indiana Jones. Pokonaliśmy dwa najlepsze szlaki: Sucha Bela jest suchy tylko z nazwy, a przełom Hornadu zapiera dech w piersiach podczas chodzenia po platformach nad rzeką. Jeśli jeszcze myślicie o wyjeździe, to polecam odwiedzić ich bloga 😀🇸🇰

Tunel o długości 3,5 km!
Wyjechaliśmy z domu wcześnie rano, Ania została z dziadkami. 

W majówkę można było spotkać na szlaku prawie wyłącznie Polaków.

Kiedy wiesz, że właśnie zaczyna się prawdziwa przygoda


Mało trekkingowy strój, ale decyzja o wyjeździe zapadła spontanicznie, kiedy zmieniła się pogoda, więc nie miałam odpowiednich butów. Nie zamoczyłam ich jednak zbytnio

Kładki, drabiny, platformy i wspinanie się w górę.
Sucha Bela to niezapomniana trasa



Niespodziewana kolejka przed drabinami.
Jakaś pani przyszła przygotowana gorzej, niż ja i w klapkach słabo było się wspinać :P








Po takiej wspinaczce ten szlak pokonaliśmy prawie biegnąc

chill zone z widokiem na Tatry

Żółty szlak chwilowo zamknięty 

Atrakcje przełomu Hornadu

Dzielna kobieta, trudno o taką!






Ostatnie 3 km...

#wdrodze

Dla tej platformy przyjechałam.


I jeszcze filmik z naszej wyprawy od Artema:


____________
Więcej o szlakach w Słowackim Raju:

Słowacja wcześniej:

Komentarze