Translate

Majówka w Bajkówce 2019

This is my Father's world

Pogoda na majówkę w tym roku spłatała figla wszystkim. Deszczowy i chłodny tydzień dał się we znaki osobom zostającym w kraju. Ale i tak cieszyłam się moim tygodniowym urlopem, który tradycyjnie spędziłam z rodziną w domu. 

Powrót do dzieciństwa

Skróciłam wreszcie mundur i mama podszyła kilka rzeczy. 

Odnalazłam moje harmonijki

Przyjemne z pożytecznym: łuskamy fasolę i oglądamy "Jak wytresować smoka 3"

Ogród po deszczu





Porządki w domowej biblioteczce


Edit: na prośbę Elizy uratowałam segregator i będzie służył dalej :)

Ronja i projekt do szkoły

Długi, ale dobry film.


Quizy o roślinach cieszyły się popularnością :)

Kiedy dowiedzieliśmy się, że ser daje się na spód pizzy

Rodzina V. w odwiedzinach

Mama, tata, jeść!

Wyprawa do Słowackiego Raju.
Więcej zdjęć w osobnym poście

Ania nadal mieści się w pudełku

Nabożeństwo i poruszające rozważanie Marysi o bliskości


Zła pogoda odstraszyła baloniarzy i mogłam wspominać je tylko na zdjęciu.

Trudno teraz będzie wrócić do Warszawy...

Komentarze