Translate

Kazoora


Pogodny weekend na Ursynowie po tygodniu deszczu i chłodu. Spędziłam sympatyczne sobotnie popołudnie z moim dobrym kumplem Viktorem. Pokazałam mu Las Kabacki, przeszliśmy trasą aż do Góry Kazury, gdzie natrafiliśmy na otwarcie sezonu rowerowego. W pobliżu działa klub sportowy Kazoora BikePark, gdzie młode chłopaki trenują dirt jumping, czyli skoki i powietrzne ewolucje na rowerze. Największe wrażenie zrobił trik Superman. Były też nagrody, wyróżnienia i masę akrobacji. 
W niedzielę skorzystałam z pogody przed deszczem i też wyskoczyłam do lasu koło Kazoory. Rowerowy weekend na Ursynowie uważam za udany :)


Moje ulubione miejsce w tym lesie


Bohaterowie: Piotr z kontuzją nadgarstka, Gruzin i mistrz z Krakowa oraz wyróżniony mistrz BMX - Dąbek

To trzeba zobaczyć!


Pierwszy raz elektrycznym.


Niedziela dla roweru



Komentarze