Translate

Noc Muzeów w Bydgoszczy



Pierwszy raz od kilku lat nie zostałam w Warszawie na Noc Muzeów. Spontanicznie zgadałam się z bratem, żeby odwiedzić ich na weekend w Bydgoszczy.

Pociąg z Warszawy do Bydgoszczy jedzie 3h 40 min, więc nie jest daleko.
Nowa hala dworca wygląda zacnie

Śpię w pokoiku Jagody, która jeszcze z niego nie korzysta ;)


Sobotnie nabożeństwo 

A oto moja bratanica Jagoda, która skończyła 4 miesiące.
Akurat w ten weekend zaczęły jej wychodzić ząbki i nie miała za dobrego humoru, ale i tak jest szalenie pogodna i dobrze śpi :)

Zaczynamy zwiedzanie :)

#instafriendly ulica Jatki

Rzeka Brda

Wyspa Młyńska, czyli bydgoska Museumsinsel.


Ciocia Kika ;)

Dzidzia Agoda i mama :)

Fontanna "Potop"

Takie praktyczne ławki z przewijakami są w Bydgoszczy.

Multimedialne fontanny

Zaczynamy Noc Muzeów

Najlepszy wegański kebab, jaki kiedykolwiek jadłam.


Bydgoska Wenecja :)


Prawie jak Stonehenge.
Muzeum Okręgowe - zbiory archeologiczne


Galeria Sztuki Współczesnej z Darią



Nocna Furia - Zbyszek

Niedzielny chill na trawie :)


Nie mogłam lepiej odpocząć :) do zobaczenia niebawem!

Komentarze

globtroterek.com pisze…
Chętnie bym się tam wybrała z rodziną, ale w dzień. A czy w pobliżu są jakieś atrakcje dla dzieci?