Translate

Podsumowanie roku 2017

Ależ ten rok szybko zleciał, nawet nie było wiele czasu na pisanie postów... Jakoś mniej ich było w tym roku, za to więcej wpisów na Instagramie. Najważniejsze wydarzenia były jednak uwiecznione na blogu i te umieszczam w tym krótkim podsumowaniu.


Styczeń
Jestem Master Guide! Po latach zdobywania wpisów na kartę mam upragniony tytuł, chustę i naszywkę. Czas zacząć nowe wyzwania!
5 lat Warszawskich Siekierek.  Moja drużyna świętowała jubileusz. Było mnóstwo atrakcji i z radością patrzyłam na kolejne pokolenie.


Luty
Tante Kika.   Najważniejsze wydarzenie roku w naszej rodzinie - urodziła się Ania. Zostałam ciocią, moi rodzice dziadkami, a my wszyscy od tej pory zaczęliśmy myśleć inaczej :)

Marzec
Nagrywamy pieśni syjońskie. Wystartował nasz projekt nagraniowy i przez cały rok jeździliśmy i nagrywaliśmy pieśni. Po całym roku mamy już setkę pieśni i czekają na obróbkę.
All4Him w Warszawie.  Nasz pierwszy koncert po kilku latach na Foksal. Byłam pełna nerwów, ale poszło bardzo dobrze. Mamy nowe mikrofony!

Kwiecień
Odwiedziny cioci Kiki w Brandenburgu. Zobaczyłam małą Anię, było prawie lato i urodziny Artema i tort :)
Festiwal Hosanna. Kolejny rok z moją wypróbowaną ekipą. Nowy hymn, nowe piosenki, nowy gitarzysta :)

Maj
Luter na Patelni. Rok reformacji i wiele wydarzeń, w tym drzwi z 95 tezami i Luter na Patelni przed Metrem Centrum.
Ktoś zna odpowiedź - premiera. Nowy program A4H zaprezentowany na zjeździe w Lublinie. Zaczynamy koncerty na zewnątrz.

Czerwiec
Veni, vidi, vici.  I znowu biwak chorągwi wschodniej, tym razem w rzymskich klimatach.

Lipiec
Camp Zatonie 2017. Nie ma wakacji bez campu :) tym razem był to polski camp.

Sierpień
AYC Walencja. Wydarzenie, na które czekałam cały rok. Słońce, plaża, morze i tłumy ludzi na kongresie.
Fit4Summer.  Zrobiłam wyzwanie Ani Dziedzic i straciłam 5 kg. Sukces w ciągu 1,5 miesiąca.

Wrzesień
Salon. Zostałam dumnym wynajmującym całe mieszkanie w Michałowicach i urządziłam sobie salon w drugim pokoju.

Październik
Kampinos. Nareszcie zobaczyłam park narodowy w Kampinosie i zrealizowałam wyprawę rowerową.
500 lat reformacji. Świętujemy ważne wydarzenie na Foksal!

Listopad
Spotkanie młodzieży i Marsz Niepodległości. Z młodzieżą dobrze i budująco, jak zwykle. Na Marszu niespokojnie. Przynajmniej mam zaliczony i wiem, jak to wygląda.
Cel fitness zrealizowany. Zeszłam poniżej 60 kg. Cel treningów osiągnięty. Teraz trzeba trzymać formę dalej i nie poddawać się!


Grudzień
Mega Domino. Fajne warsztaty z pracy. W ogóle pracowity miesiąc, ciśniemy przed urlopem. Ale nagradza to świąteczna premia, paczki i miłe spotkania.
Jordania. Jeszcze bez linku, bo to wydarzenie jeszcze przede mną. Przez najbliższy tydzień aż do Nowego Roku będę na Bliskim Wschodzie i dostęp do internetu będzie znikomy. Już się cieszę na wyprawę i słońce :)


Inne cele i zadania:
*treningi 3x w tygodniu - poszło lepiej, niż myślałam, mobilizacja zaskoczyła mnie samą.
*schudnąć poniżej 60 kg - zrealizowane, po 2 latach, nareszcie!
*C1 German - mam podniesiony poziom języka i większy dodatek językowy.
*A4H na Instagramie - poszerzyliśmy nasz zakres docierania w sieci.
*Płyta "Przyjdź jak deszcz" - prace nad dokończeniem obróbki i finalne tłoczenie powinno być na początku nowego roku.
*PLA - zdecydowałam, że wystartuję z tym kursem w następnym roku. Będzie w formie e-learning, więc ominą mnie wyjazdy na szkolenia.
*Hiszpański/portugalski - do hiszpańskiego skończyła mi się trochę motywacja po Walencji, bo urwał się kontakt z Meksykaninem. Ale za to wróciła motywacja do portugalskiego, bo zyskałam nowych brazylijskich znajomych, którzy siłą rzeczy piszą do mnie tylko po portugalsku. Jest też okazja do rozmów na żywo :)

Nie było raczej planów, które by wybitnie nie wypaliły. Pojawiło się za to kilka nowych rzeczy, których się nie spodziewałam, nie zawsze przyjemnych, ale które mnie dużo nauczyły. Stoczyłam też wiele bitew z samą sobą, wygranych i przegranych. Jak zawsze jestem pełna wdzięczności dla Boga, który przeprowadził mnie przez to wszystko i dawał łaskę za łaską.



Niech kolejny rok 2018 będzie jeszcze lepszy!


Komentarze