Translate

You might also like...

Dawno już miałam chęć umieścić tajemniczy widget poniżej moich postów, który wyświetla linki do postów o treści podobnej do opublikowanego, o tak, jak tutaj:

Próbowałam wszelkich sposobów, szukałam w gadżetach bloga - bez skutku. Ale od czego jest wujek Google? Pewna życzliwa niewiasta udostępniła zgrabnie zmontowany instruktaż złożony ze zrzutów ekranu, dzięki któremu krok po kroku dodałam gadżet do bloga :)
Postanowiłam wyrazić swoją wdzięczność w komentarzu i przeglądając listę znalazłam poniższy wpis:

Oo, to jest to! Tekst po polsku, a nie jakiś "You might also like" ! Tylko gdzie to teraz wstawić? I znowu wujek Google dał zagadkową odpowiedź z forum blogowego, dostępną dla wybranych, którą musiałam złożyć, kojarząc fakty:

 Efekt końcowy widać poniżej :)

Komentarze