Translate

Dwustronny laptop istnieje!

Czas zdementować pewne plotki, które powstały na mój temat. Prawda wyszła na jaw.
Dawno temu, kiedy jeszcze śpiewałam w Chofeszu, była taka próba w Pszczynie, na którą przyjechał Maniek perkusista. Wieczorem, żeby się zrelaksować, oglądaliśmy film, tylko Maniek siedział z drugiej strony. Nawiązał się taki dialog:

Ja: Dlaczego tam siedzisz?
Maniek: Bo ja oglądam z drugiej strony.
Ja: Ee, jak to?
Maniek: Normalnie, to jest dwustronny laptop.
Ja: Nie wkręcaj mnie, nie ma czegoś takiego.
Maniek: No sama zobacz.
Daniel albo Jonasz: Nie podpuszczam cię, ale nie zajrzysz za ekran...
Ja: Nie wierzę wam, ale tak mnie korci... zagląda za ekran
Wszyscy: Hahaha, Kika uwierzyła w dwustronnego laptopa! ogólna polewka i niekończące się żarty powtarzane pokoleniom

I w ten sposób przylgnęła do mnei opinia, że łykam wszystko jak młody pelikan, aż do dzisiaj, kiedy to odkryłam jakże szokującą wiadomość: dwustronny laptop istnieje! Możecie zobaczyć tutaj.



Po tym wydarzeniu Daniel napisał:
"Karolina Harasim - wizjonerka, polski Steve Jobs. Już w 2007 roku zaprojektowała pierwszego dwustronnego laptopa. Dzwonił do mnie Tim Cook z Apple'a. Mogę podać twój numer? :) " 
Odpisałam: "Możesz, niech wyśle model promocyjny do testowania;)"
No i wysłał ;) 

Komentarze