Translate

Skalpel i przymusowy długi weekend



Na środowym spotkaniu Lidka podpowiedziała fajny zestaw ćwiczeń fitness. Prowadzi je trenerka Ewa Chodakowska. Płytę z zestawami do ćwiczeń można zamówić na stronie http://ewachodakowska.pl/ , ja wystartowałam wczoraj od filmiku na youtube ze Skalpelem. Pół godziny intensywnego treningu, aż pot zalewał mi oczy, ale wytrzymałam. Gorzej było następnego dnia :/ zakwasy to w sumie najmniejszy problem, to można wytrzymać. Nie mam pewności, czy to przeciążone mięśnie brzucha, czy wędrujący przez nasz dom wirus spowodowały objawy grypy żołądkowej :/ Odwołałam zajęcia i spędzam dzisiejszy dzień w łóżku. Nie ma mowy o żadnych ćwiczeniach, nawet przejście z pokoju do łazienki to walka z zawrotami głowy. Piję tylko wodę małymi łyczkami, żeby się nie odwodnić, a przy tym nie zwrócić. Zrobię podejście do pracy zaliczeniowej z religiologii, a potem pewnie się trochę prześpię. Co za fatalny dzień, a jakby dzień później to się objawiło, to musiałabym tylko jedne zajęcia odwoływać :/

Komentarze