Translate

Mamo, nudzi mi się...




Najbardziej szalone oświadczyny, jakie widziałam, a w sumie niewiele ich widziałam ;)
Znowu zaczyna mi się nudzić, bo siedzę za długo w jednym miejscu i niewiele robię, poza tym, o czym już wspominałam. A z drugiej strony... co mam do roboty? (chociaż w domu lepiej nie mówić głośno, że ci się nudzi. Mama zawsze znajdzie jakieś pożyteczne zajęcie :P)
Today I don’t feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
'Cause today I swear im not doing anything
I znowu ten Bruno... Wiwat faraon!


Mówiłam już, że Rozum zaszalał na wakacje? No, sam się do tego przyznał:P (i wreszcie się odezwał po ludzku, a nie monosylabami). A co, każdy ma prawo do wakacyjnego szaleństwa... zobaczymy, co z tego wyjdzie, może coś poważnego :) też bym zaszalała, jakbym nie była zrażona po ostatnim, dwa lata temu... Rozum mówi, że to dlatego, że się nastawiłam negatywnie, zamiast się cieszyć tym, co było fajne. Może i tak, może nie umiem się cieszyć... Ale co by zaszkodziło znów zaszaleć? Bo mi się nudzi... Może to głupia i pusta motywacja, nie powtarzajcie tego głośno... podobno uchodzę za mądrą i poukładaną dziewczynę, która ma wysokie standardy i konkretne wymagania od życia... No ale ileż można siedzieć bezczynnie? Lato się kończy...
Dobra, koniec głupot, czas na coś pożytecznego (sen). Się miejcie!

Komentarze