Translate

Kalendarz 2016 od Houseloves




Treningi wymagają dobrego planowania i graficznego przedstawiania wyników, więc w nowym roku postanowiłam zaopatrzyć się w dobry kalendarz. Na stronie Houseloves znalazłam wzory rodzinnej organizacji na rok 2016 i ten pomysł spodobał mi się tak bardzo, że zleciłam na ksero druk plannera. Wyszedł z tego elegancki kalendarz do powieszenia na ścianę. Na jednym zapisuję dokładnie treningi w miesiącu, a drugi jest wiszącym, całorocznym przeglądem aktywności. Podoba mi się kolorystyka w tym roku: biało-czarno-złota, co jest miłym urozmaiceniem, chociaż w moim kolorowym pokoju wszystko ginie ;)
W tym tygodniu kończę powtarzać 3 miesiąc treningu BBG z Kaylą i muszę podjąć decyzję, jakie treningi podjąć. Dzisiaj w ramach cardio wzięłam się za gruntowne sprzątanie domu i strychu i było to niezwykle intensywne zadanie :P myślicie, że cardio to tylko bieganie i sport? Bynajmniej. Po ogarnięciu strychu byłam zgrzana jak po solidnym treningu. 

Piątkowe sprzątanie to moje cardio. | Cleaning is my cardio. 

Jak przygotowania do weekendu?

Komentarze