Translate

#postanowilam jeść owoce :)



Zielone koktajle albo zielone szejki to koktajl z owoców z dodatkiem liści zielonych warzyw. Już dawno temu próbowałam tego pysznego połączenia, ale sama nie spróbowałam, dopóki mama mi nie pokazała, jak ona robi własną wersję koktajlu. Nawet w podróży miala ze soba mikser i zwyczajnie mieliła potrzebne owoce w misce, jedynie wyciskała sok z pomarańczy, przez co wychodził z tego gęsty mus owocowy. Ja u siebie w domu wypróbowałam wersję ze zmielonymi owocami w części blenderowej miksera i z dodatkiem soku jabłkowego zrobionego w sokowirówce.

Moje składniki na 2 szklanki koktajlu:
-sok wyciśnięty z jednego jabłka
-kiwi
-pół banana
-pomarańcza 
-garść posiekanego szpinaku

Rozdrabniam wszystko w mikserze i gotowe. 
Nie będę wam robić tutaj wykładu o walorach zdrowotnych takiej mikstury, ja piję ją dlatego, bo dzięki temu zjadam dzienną porcję owoców, nawet tych, których nie lubię, np. kiwi. Warzywa jem chętnie, ale o owocach muszę sobie przypominać. 
Jeśli wypróbujecie ten przepis, to smacznego :)

Komentarze