Translate

Bóg nigdy nie mruga



"Jeśli nie wiesz, co dalej, po prostu zrób następny właściwy krok."

Książka, którą nabyłam drogą kupna i polecam każdemu, niezależnie od wyznania. Jest to zbiór 50 felietonów o życiowej tematyce. Są prawdziwe, ciepłe i mądre. Napisała je kobieta, która wiele w życiu doświadczyła: samotnie wychowywała dziecko, wyleczyła raka. Teraz uczy się cieszyć każdym dniem i mądrze przeżywać życie, by nie stracić niczego ważnego. 
Ja też chyba potrzebuję zwolnić i przestać się martwić o kolejne dni. Wiosna rozkwita, a ja snuję same ponure myśli. Brak mi radości, którą miałam choćby rok temu. A przecież wcale nie wiedzie mi się gorzej. To tylko kwestia odpowiedniego nastawienia.
Kiedy skończę, kupię sobie następną część "Jesteś cudem". Ola ją ma, ale chyba lepiej mieć własny egzemplarz. 


Komentarze