środa, 8 kwietnia 2015

Bóg nigdy nie mruga



"Jeśli nie wiesz, co dalej, po prostu zrób następny właściwy krok."

Książka, którą nabyłam drogą kupna i polecam każdemu, niezależnie od wyznania. Jest to zbiór 50 felietonów o życiowej tematyce. Są prawdziwe, ciepłe i mądre. Napisała je kobieta, która wiele w życiu doświadczyła: samotnie wychowywała dziecko, wyleczyła raka. Teraz uczy się cieszyć każdym dniem i mądrze przeżywać życie, by nie stracić niczego ważnego. 
Ja też chyba potrzebuję zwolnić i przestać się martwić o kolejne dni. Wiosna rozkwita, a ja snuję same ponure myśli. Brak mi radości, którą miałam choćby rok temu. A przecież wcale nie wiedzie mi się gorzej. To tylko kwestia odpowiedniego nastawienia.
Kiedy skończę, kupię sobie następną część "Jesteś cudem". Ola ją ma, ale chyba lepiej mieć własny egzemplarz. 


Brak komentarzy: