Translate

Urodzinowa paczka od FM


Z okazji urodzin zrobiłam sobie prezent. Bardzo lubię prezenty od samej siebie, bo zazwyczaj są trafione ;) zamówiłam wczoraj paczkę kosmetyków z firmy FM (moja siostra ma konto dystrybutora) i wbrew ostrzeżeniom formuła zamówienia okazała się prosta :) kolejnym pozytywnym zaskoczeniem był czas realizacji zamówienia. Już wczoraj wieczorem otrzymałam smsa, że paczka została nadana i przywiezie ją kurier GLS. Nie znałam tej formy, ale okazała się najszybszą firmą kurierską, z jakiej korzystałam. Dzisiaj o 6.30 dostałam kolejnego smsa, że w godzinach od 9-12 kurier przyjedzie z paczką. I tak było :)
Zamówiłam sobie:
* perfumy nr 317 z serii "Luksusowe" w eleganckim opakowaniu 50 ml - kompozycja zapachowa na wzór Gucci "Guilty". Nie jestem do końca z nich zadowolona, w sklepie inaczej pachniały. 
* perfumy nr 180 z serii "Klasyczne" 30 ml - wzorowane na "Diamonds" Armaniego. Te są tak klasyczne i stylowe, że nie da się ich z niczym pomylić :)
* puder transparentny - o nim już pisałam, wypróbowany i najlepszy puder, jakiego używałam. Chciałam zamówić od razu dwa opakowania, ale skusiłam się na coś innego ;)
* odżywka do paznokci z jedwabiem - na to właśnie się skusiłam, bo postanowiłam zainwestować w preparaty do paznokci.
* utwardzacz do paznokci z pudrem diamentowym - Ola używała tego ostatnio jako bazy i na wierzch do utrwalenia lakieru. Skuteczny i wytrzymały.



Chciałam sobie sama zrobić manicure, ale nie mam odwagi ani ładnego lakieru na wierzch ;) może jak znajdę taki neutralny, to się przed weekendem odważę. A jutro chyba upiekę ciastka :)

Komentarze