Translate

Nie zasypiaj.




Obezwładniaj mnie czułością
Paraliżuj uważnością
Proszę oswój mnie
Uznaj tylko to co jest
Chciej być blisko

Nie pytaj mnie
jak funkcjonuje ten świat
Jedno wiem że my
jesteśmy tacy sami
Tacy sami...

***
Włączyłam Spotify i ta piosenka mi wyskoczyła. Było w niej coś takiego, że nie poprzestałam na jednym razie. A wersja unplugged z yoytube jest po prostu tak magiczna, że więcej mi nie trzeba. Uwielbiam takie chropowate głosy :D
Nie byliśmy dzisiaj w restauracji. Kuba był zawalony pracą, Tomek też nie mógł pójść, więc poszłyśmy sobie z Olą na zakupy. Strasznie dziwnie mi chodzić z kimś na zakupy, ale czasem się to przydaje. Ola dawno sobie niczego nie kupiła, więc była szalenie zadowolona, bo ją zaciągnęłam do sklepu, gdzie zwykle nie chodzi (House), a gdzie znalazła świetną czapkę i szalik. Potem poszłyśmy do CCC, gdzie chciałam jej pokazać buty, które mi się podobały, a tam znalazła torebkę, którą też kupiła. Ja tym razem się powstrzymałam od kupowania, byłam za bardzo nieprzytomna dzisiaj i jeszcze wydałabym za dużo.
Czeka mnie ciężki weekend w Siedlcach: rada drużynowych... 

Komentarze