Translate

Królewna sprząta w wieży


Dzisiaj 11 listopada, święto państwowe, dzień wolny oraz 39. urodziny Leonardo DiCaprio :*
Magda, moja sąsiadka wymyśliła na ten dzień bojowe zadanie: sprzątanie mieszkania i klatki schodowej na przyjście komisji orzekającej, czy ich dom nadaje się na przyjęcie dziecka. Magda z Piotrem chodzą na kurs dla rodzin zastępczych. Zostaliśmy postawieni w stan pogotowia. Dzisiejszego dnia z domu wyfrunęły przez okno szafki, kartony, doniczki, a cały ten bałagan wynosiliśmy do śmieci. Mi przypadło wysprzątanie naszej zakręconej klatki schodowej. Wzięłam się za to nawet dość ochoczo, bo pogoda zachęcała do prac na dworze. Jak widzicie na zdjęciu, mamy bardzo romantyczne kręcone schody i oszkloną wieżę. W takim oto bajkowym miejscu mieszkam już dwa lata :) 
W moim mieszkaniu nie musiałam, na szczęście, robić aż takich porządków, więc reszta popołudnia upłynie na czymś przyjemniejszym ;) 

Komentarze

Joanna Zadrożna pisze…
Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.