Translate

W.E.

 "Attractive is just a polite way of saying you've done the best with what you've got. All I could hope to do was dress the best and if everyone turned to look at me when I walked into the room, well, I knew my husband would be happy."
Wallis Simpson
Zdecydowanie nie powinnam była oglądać tego filmu. Nie można ciągle być dziewczynką i wierzyć w księcia z bajki. Ale po trudach zakupów (zrobiłam wyprawę rowerem aż do Ursusa) i tłumaczenia filmiku dla taty postanowiłam zaszaleć i obejrzałam "W.E." w reżyserii Madonny. Dwie historie, z początku XX wieku i współczesna, które przeplatają się w obydwu czasoprzestrzeniach, dopracowane zbliżenia i detale, kostiumy oraz zdjęcia - to wszystko tworzy dla mnie zasłużoną dziewiątkę w ocenie na filmweb.


"Darling, they can't hurt you unless you let them."
Wallis Simpson

Moje ostatnie obserwacje życia prowadzą do poniższych wniosków: ludzie tak rozpaczliwie poszukują zmian w swojej szarej egzystencji, że decydują się na każdą ewentualność, dobrą lub złą. Wystarczy, że obejrzą taki film, jeden bądź drugi i dochodzą do wniosku, że marnują się w jakimś nudnym związku, a więc trzeba się rozwieść i zacząć od nowa. A życie wcale nie jest jak film. W filmie są tylko wybrane, najciekawsze epizody, podczas gdy życie to te długie odcinki pomiędzy nimi. 

Założyłam stronę Homo viator na fb i tak mi przemiło, że w ciągu kilku godzin pojawiło się na niej prawie 60 fanów. Będzie motywacja, żeby coś pisać mądrego i pokrzepiającego.
Aa, będę mieć pianino :) Niestety nie w moim pokoju na poddaszu, bo po tych schodach to nierealne, żeby je wciągnąć, ale moja dyrektorka zgodziła się je przechować i jest zachwycona, że będzie w szkole pianino. Oby się udało załatwić transport i tragarzy na niedzielę. Odezwał się nawet jeden Turek, który chce się uczyć grać. Szalony człowiek :)
No dobra, moja inteligencja, jak widać, już dawno zasnęła, więc czas do niej dołączyć. Śpijcie dobrze i wy.

Komentarze