Translate

Student na poddaszu



Kupiłam sobie prezent urodzinowy. Promocja w Yves Rocher była do 30 września, nie mogłam odpuścić. Comme une Evidence już przedstawiałam, zatem zamieszczam tylko zdjęcie gratisu, czyli So ElixirPurple 15 ml. Poprosiłam, żeby mi zapakowali i będzie sobie czekać, aż nie wytrzymam i otworzę. W końcu to ma być prezent, więc musi być ładnie :) 
Odwiedziłam też Gortz, ale nie, nie kupiłam kolejnych butów. Z takich ostatnio wypatrzonych nie było mojego rozmiaru, uznałam, że to znak, żeby nie kupować już więcej. Amen.
Tata odwiedził mnie dzisiaj w moim mieszkaniu, przywiózł dobre rzeczy z domu i znowu czuję się jak biedny student, jak to Rozum podsumował ;)  I właśnie mi się przypomniało, jaki miałam pomysł na dopołudnia: jeździć na zajęcia teologii dziennej do Podkowy ;) może to jest myśl, jeśli nie będę miała wtedy pracy.
Jestem lekko przerażona najbliższym weekendem. W trakcie szkolenia mamy... wykłady z teologii... Normalnie zwagaruję...



Komentarze