Translate

Hity z internetu #2

Kolejna porcja pożytecznych i mniej pożytecznych linków znalezionych w internecie.

100 years of...



Jak zmieniała się moda damska i męska w ciągu ostatnich 100 lat? Jak wyglądały szpilki, torebki, kostiumy kąpielowe? W tej ciekawej serii modele prezentują przegląd fasonów z każdej dekady.


Na poprawę humoru ;)


Praca za granicą?

Jeśli zastanawiacie się nad wyjazdem z kraju i znalezieniem swojego miejsca na ziemi, być może pomoże wam ten ranking. A jakie kraje byście wy polecili?



Jakich języków obcych warto się uczyć

Używam ostatnio bardzo aktywnie aplikacji Duolingo i podpięłam kilka nietypowych języków, które zawsze mnie ciekawiły. Zdaję sobie sprawę, że ucząc się pięciu języków naraz nie opanuję dobrze żadnego, ale właściwie nadal na pierwszym miejscu jest portugalski, który chcę doprowadzić do poziomu swobodnego mówienia, a pozostałe to bardziej dla zabawy, co ta aplikacja umożliwia :) i tak dołożyłam hiszpański, francuski, holenderski, walijski i węgierski. 
A jak wygląda popularność języków na świecie, możecie się dowiedzieć z tego artykułu.

Wbrew grawitacji

Kalistenika to aktywność fizyczna polegająca na treningu siłowym opartym o ćwiczenia z wykorzystaniem własnej masy ciała, takie jak np. „pompki”, „mostki”, „brzuszki” i „dipy”. Jest często łączona ze stretchingiem. Kalistenika ma pozytywny wpływ na układ krwionośny człowieka oraz kształtuje mięśnie, równowagę, zwinność i koordynację. Wykorzystuje się ją w ramach treningu wojskowego oraz wychowania fizycznego w szkołach na całym świecie.
Poniżej magik drążka i skłonów. Patrzcie i... nie próbujcie tego w domu, bo wam żyłka pęknie!




Znasz się na markach samochodów? Sprawdź się? Ja zdobyłam 14/17 ;)


Co słyszą głusi

Radek Kotarski z Polimatów zabrał się za program telewizyjny i filmiki na youtube wypuszcza teraz rzadko, ale kiedy już wypuści, to warto obejrzeć. Kilka ciekawostek, o których mogliście nie usłyszeć.



Jak zrobić router z laptopa?

Szukałam możliwości, jak udostępnić internet z modemu przyczepionego do laptopa dla mojego telefonu, aby zaktualizować zaległe aplikacje i po prostu korzystać z większego pakietu w domu. Najpierw pomysł podsunął mi Dawid. Po tygodniu zapomniałam, co mi doradzał, ale na wszystkie pytania znajdziesz aktualnie odpowiedzi w Google, np. tutaj. Działa, chodzi, włala ;)


Zapraszam też do listy ciekawych blogów, które śledzę -> 

Komentarze