Translate

Hity z internetu #1

Nie mam jakiegoś jednego, obszernego tematu na posta, za to mam kilka hitów z ostatnich dni. Wszystko z przeszukiwania internetu po godzinach.

Premiera nowego iPhone 7

Ledwo zmieniłam telefon, ciesząc się niższą ceną za model 5, a już wyszedł kolejny i teraz jestem dwie generacje do tyłu (lol). Czy warto jednak inwestować takie pieniądze w kolejny telefon? Internetowe memy odpowiadają. Zobaczcie też 10 najzabawniejszych reakcji na bezprzewodowe słuchawki AirPods.



Coś o pająkach

A co, jeśli pająk, którego zabiłeś w swoim domu spędził całe swoje życie myśląc, że byłeś jego współlokatorem? Pomyślałeś o tym kiedykolwiek?
Nie. Myślisz tylko o sobie. :D :D


Polish food

Próbowaliście kiedyś swoim zagranicznym znajomym opowiedzieć o polskiej kuchni? Nie było łatwo, co? W tym artykule znajdziemy opis typowych 21 potraw polskiej kuchni. Po angielsku, z wymową. Nie dziękujcie ;)



Płatki kukurydziane bez cukru

A jednak istnieją, napisali o tym na stronie Czytaj Skład, którą śledzę regularnie w liście blogów. Pewnie kosztują straszne pieniądze, ale zaoszczędzę sobie i kupię. Przestałam kupować zwykłe jakiś czas temu, bo chcę wyeliminować ukryty cukier, muesli zrobiłam sama z mieszanki płatków i rodzynek. 



Judo w sejmie

Nie śledzę polityki i tych wszystkich zdarzeń w formie miniskandali, ale to się napatoczyło i chyba jest to taka tragikomedia. Zobaczcie, jak przypadkowy człowiek powala na ziemię komentatora profesjonalnym rzutem judo



I tak oto sprawdza się porzekadło: środa minie, tydzień zginie!

Komentarze