Translate

Codzienne zwycięstwa


"Czasem życie daje ostry wycisk, ale są takie momenty,
w których zapominasz o wszystkim, bo po prostu wygrałeś."


Prawdę powiedzieli chłopaki z Abstra w swoim filmiku. Te momenty, kiedy w drobnych, nieznaczących sytuacjach niespodziewanie zyskujesz. W tym roku zapisuję momenty z dnia w moim dzienniku. Kiedy kończy się dzień, okazuje się, że dzięki tym drobnym, codziennym zwycięstwom bilans jest całkiem zadowalający. 

Jadę po pracy autobusem na Foksal, żeby odebrać lekcje, które tata miał mi zostawić. Nie dodzwoniłam się do niego i kiedy byłam już w połowie drogi, wlokąc się przez korki, dostaję smsa, że zapomniał je zostawić... Po drodze zauważam przypadkiem zakład zegarmistrza, wysiadam z autobusu i wymieniam pasek w zegarku, który już dawno się prosił o wymianę, a nie mogłam znaleźć zegarmistrza w okolicy mojej pracy. Nowy, skórzany czarny pasek, od ręki, za 30 zł. WIN!

Po zajęciach z angielskiego dostajemy materiały do dyskusji o trzech różnych generacjach: Baby Boomers (urodzeni przed 1963 r.), Generation X (urodzeni między 1963-1980) i Millennials lub też Generation Y (urodzeni między 1980-1995). Scrollując fejsa natrafiam na udostępniony przez kogoś artykuł "Why Generation Y is unhappy".  WIN! 
Na zajęciach dyskutujemy o materiale, artykule, przez co przesuwa się nam termin testu z rozdziału z poniedziałku po weekendzie na środę. Dla mnie to wybawienie, bo w ten weekend mamy koncert w Białymstoku i nie będę miała wcale czasu, żeby się przygotować. DOUBLE WIN!

Wracam do domu po pracy z myślą, że przydałoby się przejechać rowerem na zakupy, ale osłabienie przez ochłodzenie atmosfery zniechęca. Nie złapał mnie jednak deszcz, który pokropił w międzyczasie. WIN! 
Kiedy podchodzę do domu, akurat Magda wyjeżdża samochodem na zakupy do Biedronki, więc jadę z nią. DOUBLE WIN!

To zaledwie kilka sytuacji, a w dzienniku zanotowałam więcej, tylko bardziej istotnych dla mnie, niż dla kogoś innego. Pokazuje to jednak, że życie jest lepsze, niż nam się wydaje i można zyskiwać w wielu sytuacjach. Takie zwycięstwo to nie jedynie zbieg okoliczności, to Opatrzność. 
Życzę tych codziennych zwycięstw i podziękowań za nie :) 




Komentarze