Translate

Twój dziennik - Regina Brett



Tęskniłam za dziennikiem pokładowym... za swoim osobistym, papierowym notatnikiem, w którym mogę zapisywać wszystko, co chcę i nie muszę nikomu się z tego tłumaczyć. Będąc po lekturze książki "Tysiąc darów" staram się oczywiście skupiać na notowaniu podziękowań, ale czasem są takie zabawne lub mniej zabawne życiowe momenty, które jednak się dzieją, a nie bardzo nadają się do publikowania, bo są zbyt osobiste (wybaczcie). Mam jakiś zeszyt, ale jest mało zachęcający do pisania. Kilka dni temu wpadł w mi w ręce "Twój dziennik" Reginy Brett. Przeczytałam "Bóg nigdy nie mruga", zamierzam kupić sobie "Jesteś cudem", więc autorka jest mi dobrze znana. Ale dziennik? Okazało się, że to bardzo fajna rzecz. Jest to uniwersalny kalendarz bez roku i dni, można je zaznaczać samemu. Na każdej stronie są myśli z książek Reginy Brett, na każdy miesiąc jest jeden felieton. Oczywiście jest cała strona na własne notatki, miejsce na dokończenie cytatu, na napisanie własnych myśli. Bardzo kreatywna i inspirująca książka. Chodziłam z myślą kupna jeden dzień i w końcu znalazłam swój egzemplarz w Empiku za jedyne 19,99 zł. 

Myśl z dzisiejszego dnia: 

Nie bój się MIERZYĆ WYŻEJ.
#patrzwyzej 

Tego wam wszystkim życzę :)

Komentarze