Translate

FM puder transparentny

Ola została konsultantką FM, bo nie mogła się doprosić zamówienia na puder od konsultantki. Zamówiła dla mnie sypki puder transparentny (to taki puder, którego nie widać, a sprawia, że twarz jest matowa). Jest lekki, dobrze się nakłada i cena była przyzwoita. Nie robię na co dzień odjechanego makijażu, tylko krem bb, ale przynajmniej się nie świecę.
Dzisiaj skończyłam pisać pracę. Machnęłam wstęp i zakończenie i pozostały mi jeszcze poprawki i sformatowanie tekstu. Załatwiłam też ostatnie rzeczy przed weekendowym szkoleniem dla kadry obozowej w Łodzi i dzisiaj wieczorem opuściły mnie wszystkie siły. Czuję się jak dętka. Chyba kumulowany od tygodnia stres odpuścił, zwiotczając mi mięśnie. 
Dzieci mi ostatnio rezygnują z zajęć, chyba nie chce im się chodzić, bo już wakacje czują. Inne wyjeżdżają na zielone szkoły. Cieniutki ten miesiąc będzie, ale jakoś trzeba go przeżyć. Jeszcze 3 wyjazdy, 3 egzaminy i obrona. Motywujemy się z Christiną.

Komentarze