Translate

Bo jesteś dobry.



Dzisiaj zastanawiałam się długo i dogłębnie nad pytaniem z lekcji:

W jaki sposób dobroć Boża może się przejawiać w moim życiu?

A żeby nie zostało to bez echa, zaczęłam to wypisywać. Zebrała się dłuuga lista...

-pozwolił mi zaistnieć :)
-dał mi wszelkie zdolności do nauki, do tworzenia muzyki i wiele, wiele innych, żeby przez to służyć Jemu i ludziom,
-przeprowadził całą naszą rodzinę przez wszystkie przeprowadzki i poszukiwania domu,
-doprowadził mnie do decyzji o chrzcie,
-naprawił moje błędy sprzed chrztu: pomógł mi wyjść z niewłaściwego kontaktu z pewną osobą i uwolnić się od słuchania ciężkiej muzyki,
-dał mi zespoły: Chofesz, a potem All4God, żebym mogła się tam realizować,
-przeprowadził mnie przez wszystkie egzaminy na studiach i w dwóch szkołach muzycznych,
-dał mi żywego przyjaciela zamiast moich wymyślonych,
-dał mi pracę i pozwolił się prawie usamodzielnić,
-chronił mnie i moje uczucia przed pochopnymi związkami z nieodpowiednimi ludźmi,
-itd... :)


Patrząc na to wszystko i uświadamiając sobie, jak nieraz bywało ciężko, żeby wytrzymać i podołać wszystkim zadaniom, mogłabym skupiać się na trudnościach i oskarżać Boga, dlaczego mnie tak doświadczył. Ale czy nie wystarczy, że szatan Go niesprawiedliwie oskarża? Dlaczego ja mam się do tego przyłączać?
Przyznaję, że to nie działo się moimi siłami. Bóg stawiał przede mną nowe zadania, ale nie obiecywał, że pójdą one gładko. Bo pewnie bez trudności nie byłoby szlifowania charakteru.
Dlatego dzisiaj naprawdę się cieszę, że tak to się wszystko ułożyło i że Bóg okazał się prawdziwie takim, jakim jest:) i tak, jak obiecał: "Ja przyszedłem, aby miały życie i obfitowały" wierzę, że moje życie będzie prawdziwym życiem, a nie wegetacją :) i że w swoim czasie da mi to wszystko, czego będę potrzebować :)

BÓG NIE ZAWODZI, KIEDY NIE SPEŁNIA OD RAZU TEGO, O CO PROSIMY; TO TYLKO MY MAMY NIEREALNE LUB NIEZGODNE Z JEGO WOLĄ OCZEKIWANIA.

I piosenka na dzisiaj (nie wiem, dlaczego, ale ostatnio najbardziej trafiają do mnie piosenki Michaela, zwłaszcza jak wgłębię się w teksty):



Help is on the way
Michael W. Smith

People say that time will heal
But you know, they just don't feel what you feel
Times are hard but God is so good
He's never failed you, and He said He never would

He see's your tears
He fights your fears

CHORUS
Hold on, help is on the way
He said he'd never leave you or forsake you
Stay strong
Help is on the way
He'd said he'd help you
Just reach out and take his hand

He knows your heart, He lifts your head
He's always close enough to hear every word you said
When you're weak, He said He's so much more
His arm is long enough to reach you where you are

He see's your tears
He fights your fears

CHORUS 2x

Help is on the way 10x

****

Życzę dobrego tygodnia. Każdy ma swoją indywidualną drogę i musi ją przejść.
.
.
.

Komentarze