Translate

Quizwanie i The Jackson 5


Gracie w Quizwanie? To bardzo popularna aplikacja na telefon, w której bierzemy udział w miniteleturnieju z prawdziwymi przeciwnikami :) można grać ze swoimi znajomymi z Facebooka oraz z losowo wybranymi graczami. Ciekawą opcją jest dodawanie własnych pytań z naszych ulubionych dziedzin. Ja już raz trafiłam na swoje pytanie :)
W jednym pytaniu miałam odpowiedzieć, w jakim zespole śpiewał Michael Jackson. Nie miałam zielonego pojęcia, ale zapamiętałam poprawną odpowiedź: The Jackson 5. Nazwa przypomniała mi się dzisiaj, kiedy włączyłam jakąś przypadkową playlistę na Spotify i natrafiłam na piosenkę "I want you back". No nie, jak mogłam wcześniej tego nie słyszeć? Przecież to jest RE-WE-LA-CYJ-NE!



Mały Michael już od początku miał wybitny, popowy głos, chociaż jako jedenastolatek niewiele rozumiał, co śpiewał ;) show robił fantastycznie. Zobaczcie kolejny występ, to nie będziecie mieli wątpliwości :) 



Już pisałam wcześniej, że do stylu Jacksona nawiązuje mocno Bruno Mars w ostatniej piosence "Uptown Funk". Śmiem jednak twierdzić, że współczesne aranżacje w funkowym stylu imitującym lata 70. nigdy nie będą takie same.
Na koniec już dorosły głos Michaela. Niech żyją harmonie wokalne!

Komentarze