Translate

Bohater na swoim piętrze.



Oglądaliście ostatni odcinek You Can Dance? To na co czekacie? Klik i już :) Bardzo, bardzo lubię ten program i czekam z niecierpliwością na każdy odcinek. Nie mam telewizora, ale oglądam w TVN Player. Cały świat już od doby wie, kto odpadł, ale ja celowo nie sprawdzam, żeby mieć do końca niespodziankę i oglądać z równą ciekawością wszystkie występy. A ponieważ zostają już najlepsi z najlepszych, więc z odcinka na odcinek robi się coraz bardziej gorąco :)
Ostatni odcinek mnie bardzo usatysfakcjonował. Były wzruszające występy, dużo gości na wybitnym poziomie, a ogłoszenie wyników głosowania ucieszyło mnie ogromnie, bo do półfinałów trafili najlepsi tancerze. Jacy? Sami zobaczcie :) 
A z prozy życia wieści następujące: razem z Piotrem wniosłam pralkę po schodach. Nie zatrzymał mnie odkryty przez Magdę fakt, że w pralce znajduje się wielka bryła betonu dla stabilizacji podczas wirowania. Jestem He-Manem, bohaterem na swoim piętrze. Na coś się przydało robienie pompek ;)

Komentarze